• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 9 اسفند 1396
کد مطلب : 8178
+
-

صدای استان‌ها

    گلایه از اتوبوسرانی اراک

از اتوبوسرانی کلانشهر اراک در استان مرکزی گلایه دارم. جلو امامزاده عبدالله (ع) که روزها ده‌ها پیرمرد و پیرزن برای نماز و زیارت مراجعه می‌کنند، ایستگاه اتوبوس در نظر نگرفته‌اند.

یک شهروند از مرکزی

 

 

   مشکل آسفالت اسلامشهر همدان

از اسلامشهر همدان تماس می‌گیرم. شهرداری خیابان‌های این منطقه به‌ویژه کوچه حبیب 3، بن بست ارکیده را آسفالت نمی‌کند. اینجا پایین شهر است و قشر ضعیف در آن ساکنند و به همین دلیل توان پرداخت مبلغی را که شهرداری برای این کار طلب می‌کند، نداریم. این در حالی است که سایر کوچه‌های شهر به‌ویژه در منطقه مرفه‌نشین چند سال یک بار آسفالت می‌شود. ما هم که همان عوارض شهرداری را پرداخت می‌کنیم. چرا باید بین مناطق مختلف فرق بگذارند؟ استان همدان سردسیر و بارانی است و در این شرایط در روزهای بارانی باید از میان گل و لای تردد کنیم.

یک شهروند از همدان

 

 

   قطع تلفن با بدهی پایین

با این‌که مخابرات اعلام کرده است تلفن‌های خانگی با بدهی تا 30 هزار تومان نباید قطع شود، در رشت حتی با بدهی 12 هزار تومان هم تلفن‌ها را قطع می‌کنند. چرا مسئولان مخابرات این قانون را زیر پا می‌گذارند؟

یک شهروند از گیلان

 

 

   پرداخت نشدن حقوق کارگردان

کارگر شرکت اشکان‌چینی هستم. حقوق کارگران این شرکت 2 تا 4 سال پرداخت نشده است و هنوز هم نتوانسته‌ایم به حق و حقوق خود برسیم. صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.

یک شهروند از البرز

 

 

   حفاران غیرقانونی در کورعباسلو

قلعه تاریخی بوینی یوغون در کنار دهکده کور عباسلو در ۱۱ کیلومتری شهرستان نیر استان اردبیل قرار دارد. متاسفانه در فصل سرما حفاران غیرقانونی به این منطقه می‌آیند و حفاری می‌کنند. حتی اهالی روستا را تهدید می‌کنند که در این باره به میراث فرهنگی گزارش نکنند. از مسئولان می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کنند، زیرا این قلعه جزو تاریخ ماست.

یک شهروند از اردبیل

 

 

  میدان شهدا  ایستگاه تاکسی ندارد

میدان شهدای کرمانشاه با وجود تردد بسیار افراد در آن مکانی برای توقف و ایستگاه تاکسی ندارد. لطفا مسئولان پیگیری کنند.

امیدی از کرمانشاه

این خبر را به اشتراک بگذارید