• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 8 مهر 1398
کد مطلب : 81720
+
-

نارضایتی اردبیلی‌ها از کیفیت نان

پیگیری
نارضایتی اردبیلی‌ها از کیفیت نان

فرماندار اردبیل با اشاره به نارضایتی مردم این شهر از پایین بودن کیفیت نان بر ضرورت بالا رفتن کیفیت نان از سوی نانوایان تأکید کرد و گفت: باید در این زمینه اقدام جدی صورت گیرد. به گزارش ایرنا، «جواد زنجانی» گفت: یکی از اولویت‌های فرمانداری کیفیت‌بخشی به نان و ارتقای وضعیت تولید نان با همکاری اداره کل غله و خدمات بازرگانی، اتحادیه نانوایان و دیگر مجموعه‌های ذی‌ربط است.

تلاش بر این است تا کیفیت نان ارتقا یابد و مردم به راحتی بتوانند قوت غالب خود را با کیفیت مناسب تهیه کنند. زنجانی با اشاره به این‌که توزیع آرد یارانه‌ای بدون کم و کاست همچنان ادامه دارد تأکید کرد: همه دستگاه‌های بهداشتی، نظارتی، بازرسی و توزیع‌کنندگان موظف هستند با تمهید راهکارهای کارشناسی مشکل کمی و کیفی نان در اردبیل را برطرف کنند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: بازرسی مستمر بر بهبود کیفیت نان موثر است و اکنون با اعمال نظارت بیشتر کیفیت نان پخته شده در این شهر نسبت به گذشته افزایش یافته است. زنجانی افزود: اصلاح کیفیت آرد نیز در دستور کار قرار دارد، چراکه بیشتر کارشناسان بر رژیم غذایی سبوس‌دار تأکید دارند. البته مردم در اردبیل بیشتر به مصرف نان سفید گرایش دارند که باید در این زمینه فرهنگ‌سازی صورت گیرد. وی همچنین بر ساماندهی حمل‌و‌نقل آرد تأکید کرد و گفت: بر حمل‌و‌نقل آرد به نانوایی‌ها باید به صورت دقیق نظارت شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید