• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 7 مهر 1398
کد مطلب : 81671
+
-

احتمال توافق انصاری‌فرد با انصاری‌فرد

احتمال توافق انصاری‌فرد با انصاری‌فرد

حمیدرضا علیپور

  حالا همه می‌دانند مشکل پرسپولیس چیست. وقتی یک تیم در 5 هفته اول لیگ فقط 3‌ بار موفق به گلزنی می‌شود و موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد حتما مشکل گلزنی دارد. اوضاع خط حمله به‌قدری خراب است که شاهین بوشهر، تیمی که از همین حالا می‌توان روی سقوط آن در پایان فصل شرط بست، یک گل از پرسپولیس بیشتر زده است. 
جونیور براندائو آنقدر خرید ناامیدکننده‌ای از آب در آمد که وقتی در بازی با سپاهان داشت تعویض می‌شد، تماشاگران خوشحالی بعد از گل کردند. وضعیت علیپور از او هم بدتر است و هیچ‌کس حتی خودش از مهاجمی با این کیفیت در این فصل راضی نیست. از این 3 گل یکی از آنها که گل‌به‌خودی حسین حسینی در داربی بود، یکی را کنعانی از راه دور و اتفاقی زد و دیگری هم توسط ترابی به ثمر رسید. کالدرون 2 بار در کنفرانس‌های مطبوعاتی از براندائو به‌عنوان گزینه‌ای از سر ناچاری یاد کرده و حتی گفته که او انتخاب نهم بوده است. پرسپولیس می‌تواند برای جبران مشکل در خط حمله یک بازیکن آزاد زیر 23سال جذب کند. اما به‌نظر می‌رسد باشگاه تا نیم‌فصل اقدامی برای حل این مشکل نکند. هدف پرسپولیس در نقل‌وانتقالات زمستانی این است که کریم انصاری‌فرد را به این تیم برگرداند. کریم یک‌بار در پرسپولیس آقای گل شده. او بازیکن فیکس کی‌روش و ویلموتس در تیم ملی است. کریم یک مهاجم قاتل نیست اما قطعا می‌تواند توپ‌هایی را که مهاجمان پرسپولیس به گل تبدیل نمی‌کنند،گل کند. شنیده‌ها حاکی از این است که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیش از این سابقه جذب نفراتی مانند نیکبخت و کعبی را به این تیم داشت حالا به‌دنبال جذب کریم انصاری‌فرد است.
مهاجم تیم ملی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد بعد از چند سال حضور در اروپا و بازی در لیگ‌های اسپانیا و یونان و انگلستان در تصمیمی ناگهانی به لیگ قطر رفت و هم‌اکنون در تیم السیلیه بازی می‌کند. گفته می‌شود مذاکرات ابتدایی با این بازیکن آغاز شده اما با توجه به قرارداد داشتن این بازیکن با باشگاه قطری مدیرعامل پرسپولیس احتمالا کار سختی برای دریافت رضایت‌نامه این بازیکن خواهد داشت. درصورتی که مدیرعامل پرسپولیس بتواند این انتقال را انجام دهد قطعا مشکلات پرسپولیس در نیم‌فصل در خط حمله به پایان خواهد رسید و از طرفی انصاری‌فرد هم بمب نقل و انتقالات نیم‌فصل خواهد بود. نکته امیدوارکننده برای پرسپولیس این است که اخیرا السیلیه بازیکنان خارجی خود را ترخیص کرده و ممکن است کریم هم جزو ترخیصی‌های بعدی باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید