• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 9 اسفند 1396
کد مطلب : 8161
+
-

وقایع‌اتفاقیه

صعود پرسپولیس به نیمه‌‌نهایی آسیا انتقاد یزدی از شهرداری

همشهری 9 اسفند 1376

صعود پرسپولیس به نیمه‌‌نهایی آسیا انتقاد یزدی از شهرداری

پیروزی، تیم اول غرب آسیا شد: تیم فوتبال پیروزی به‌عنوان تیم اول منطقه غرب آسیا به‌مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام‌قهرمانی باشگاه‌های این قاره کهن راه یافت. «مکوویچ» سرمربی پیروزی در لبنان دست به تغییراتی زد که حتی شجاع‌ترین مربیان هم حاضر به انجام آن نمی‌شدند. وی با درایت خاص، رضا ترابیان، مهاجم سرعتی تیم خود را در دفاع آخر قرار داد و حامد کاویان‌پور را جانشین حسین عبدی، کاپیتان باتجربه پیروزی کرد که اتفاقا این دو تغییر جواب مثبت داد و این دو بازیکن نقش به‌سزایی در صعود تیم پیروزی در نیمه نهایی داشتند.

انتقاد رئیس قوه قضاییه از وزارت ارشاد، مطبوعات، خبرنگاران و شهرداران آزاد شده: آیت‌الله یزدی در نماز جمعه دیروز تهران گفت: قلم به دستانی هستند که درست به شکل قلم به مزدها کار می‌کنند و فکر می‌کنند که وقتی گفته شد محیط بازشده یا آزادی داده شده، هرچه دلشان می‌خواهد، می‌نویسند.

امام جمعه موقت تهران به مصاحبه اخیرش با خبرنگاران داخلی و خارجی و طرح یک پرسش درباره شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: واقعا از شما می‌پرسم که ما کار سیاسی می‌کنیم یا این کار سیاسی است که چند شهردار که محاکمه و محکوم شده‌اند، پس از آزادی پیش این و آن بروند و اشک تمساح بریزند که «ای آقا با ما چه کارهایی کرده‌اند.» رئیس قوه قضاییه گفت: بعضی‌ها هم در این نشست‌ها گریه کرده‌اند. بله، کسی روضه خوانده و کسی هم گریه کرده، این روضه و گریه چه خاصیتی دارد؟ وی افزود: آقای شهرداری چی، اگر کار سیاسی نمی‌کنی، پس از آن آزادی در اولین فرصت باید پیش من می‌آمدی و از قاضی شکایت می‌کردی تا من نیز از قاضی توضیح بخواهم. آیت‌الله یزدی خاطرنشان کرد: طی 9 ماه گذشته 700 شکایت از قاضی‌ها داشتم که 40 پرونده به نتیجه رسیده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید