• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 7 مهر 1398
کد مطلب : 81483
+
-

مظاهری؛ 57 دقیقه تا شکستن رکورد لیگ برتر

خبر ورزشی
مظاهری؛ 57 دقیقه تا شکستن رکورد لیگ برتر

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور تبریز با بسته نگه‌ داشتن دروازه سرخپوشان برابر سایپا به رکورد گل نخوردن در تاریخ لیگ برتر نزدیک‌تر شد. به گزارش فارس «رشید مظاهری» که توانسته است دروازه تراکتور را در 5 بازی مقابل تیم‌های ذوب‌آهن، پرسپولیس، گل‌گهر، سایپا و نفت مسجد‌سلیمان بسته نگه دارد و با احتساب 3 بازی سال گذشته در ذوب‌آهن که مقابل پرسپولیس، تراکتور و سپیدرود دروازه خود را بسته نگه داشت، به رکورد 790 دقیقه کلین‌شیت رسید‌.

این گلر گچسارانی آخرین بار در دقیقه 20 بازی با صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌ و‌ سوم لیگ برتر سال گذشته‌ توسط «ماکومبا کاندجی» مهاجم سنگالی جنوبی‌ها دروازه خود را بازشده دید‌. بدین ترتیب 178 روز یعنی نزدیک به 6 ماه از آخرین گلی که مظاهری دریافت کرده است می‌گذرد و این دروازه‌بان در صورتی که بتواند تنها 57 دقیقه مقابل پارس ‌جنوبی جم در هفته ششم لیگ برتر گلی را دریافت نکند، رکورددار گل نخوردن تاریخ لیگ برتر می‌شود.

پیش از این «سید‌ حسین حسینی» با 847 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه استقلال، رکورددار بیشترین دقایق گل نخوردن در لیگ برتر بود‌.  مظاهری 30 ساله با 188 سانتیمتر سابقه بازی برای استقلال اهواز، فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان را دارد و به عنوان اولین خرید فصل جدید تراکتور به این تیم پیوست‌.


تراکتور با بهترین خط دفاعی لیگ

غیر از مظاهری، تیم تراکتور هم تا اینجای دیدارهای لیگ برتر به همراه سپاهان اصفهان عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داده است. سرخپوشان تبریزی در پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور با 11 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان، در رده دوم جدول قرار گرفتند. این 2 تیم بعد از 5 هفته برگزاری رقابت‌های لیگ برتر هنوز هیچ گلی دریافت نکرده‌اند. 

البته تراکتور، با وجود خط دفاعی قوی، در خط حمله با توجه به فوتبال تهاجمی «مصطفی دنیزلی» هنوز انتظارات را برآورده نکرده است. مهاجمان این تیم از ابتدای فصل تاکنون تنها 3 گل دریافت کرده‌اند. «احسان حاج‌صفی» برابر پرسپولیس و «فورچونه» برابر سایپا با گل‌های خود پیروزی 3 امتیازی را برای این تیم به ارمغان آوردند. در بازی با گل‌گهر، بازیکنان سیرجانی به اشتباه دروازه خود را گشودند و موجب پیروزی شاگردان دنیزلی شدند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید