• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 7 مهر 1398
کد مطلب : 81447
+
-

جریمه خودروهای متخلف طرح زوج و فرد از 15 مهر

خبر
جریمه خودروهای متخلف طرح زوج و فرد از 15 مهر

خودروهای متخلف در ورود به محدوده طرح زوج و فرد تبریز از ۱۵ مهر توسط پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال قانون می‌شوند. به گزارش ایسنا، رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: طرح زوج و فرد در محدوده هسته مرکزی شهر از 2 شهریور آغاز شده است. با توجه به در تازگی این طرح در تبریز، برخی شهروندان بدون اطلاع از شرایط آن، با رقم پلاک برعکس وارد طرح می‌شوند.

سرهنگ «یونس منفرد» افزود: همکاران ما در پلیس راهور استان به خودروهایی که با پلاک برعکس وارد طرح می‌شوند، تذکر می‌دهند و آنها را با شرایط طرح آشنا می‌کنند. اما بر اساس تصمیم اتخاذ شده در شورای ترافیک استان، از روز 15 مهر این خودروها از سوی پلیس اعمال قانون می‌شوند.وی با بیان این‌که اعمال قانون خودروهای متخلف به صورت رسمی انجام می‌شود، تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم از ورود به محدوده طرح زوج و فرد خودداری کنند تا جریمه نشوند.

منفرد توضیح داد: در طرح زوج و فرد، خودروهایی که رقم آخر پلاکشان فرد است، روزهای فرد و خودروهایی که رقم آخر پلاکشان زوج است، روزهای زوج می‌توانند در محدوده طرح تردد کنند. این مسئول درباره محدوده طرح زوج و فرد گفت: این طرح از چایکنار و پل قاری شروع می‌شود و تا سه‌راهی خاقانی، خاقانی به طرف میدان ساعت، میدان ساعت به طرف مصلی، شریعتی، چهارراه شریعتی و باغ گلستان به طرف فلسطین و از سمت شمال مجددا به چایکنار ختم می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید