• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 9 اسفند 1396
کد مطلب : 8124
+
-

دزدان با دستگاه پز راهی سرقت می‌شدند

داخلی
دزدان با دستگاه پز راهی سرقت می‌شدند

فروش ماشین از طریق سایت‌ اینترنتی مرد جوان را به دردسر بزرگی انداخت.

 به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، ظهر دیروز مأموران گشت کلانتری 135تهران با دیدن یک دستگاه پژو 405 با پلاک مخدوش به راننده دستور ایست دادند اما وی تصمیم به فرار گرفت. عملیات تعقیب شروع شد و خودرو پژو با سرعت زیاد قصد فرار به سمت آزادراه تهران- کرج را داشت که مأموران موفق شدند راه آن را سد و خودرو را متوقف کنند. سرنشینان خودرو به سرعت از ماشین پیاده شده و به فرار ادامه دادند اما در محاصره پلیس گرفتار و هر سه نفر آنها با شلیک تیر هوایی دستگیر شدند.

آنها 3زورگیر بودند که قصد سرقت از صاحب یک پژوپارس را داشتند. شاکی که هنگام دستگیری دزدان در خودروی پژو 405حضور داشت به مأموران گفت: در یکی از سایت‌ها آگهی فروش یک خودروی پژوپارس منتشر کرده بودم و شب قبل فردی با من تماس گرفت. با هم برای امروز (روز حادثه) قرار گذاشته بودیم که وقتی سر قرار رسیدم بر سر قیمت به توافق رسیدیم و سوار ماشین شدیم تا به دفترخانه برویم.

اما در بین راه یک خودرو ۴۰۵ سد راهم شد و سرنشینان آن مرا از ماشینم پیاده کردند و با تهدید چاقو و با ضرب و شتم من را به‌خودروی 405منتقل کردند. آنها کارت عابربانکم را به همراه رمزش گرفتند و قصد داشتند با دستگاه پز سیاری که همراهشان بود حسابم را خالی کنند اما گشت کلانتری به‌خودروی آنها مشکوک شد و توانست مرا نجات دهد. به گفته سرهنگ مجتبی شمس بیرانوند، رئیس‌کلانتری ۱۳۵ آزادی، از متهمان 2قبضه چاقو و یک دستگاه پز کشف شد و سارقان برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

وی به شهروندان توصیه کرد درخصوص انجام معامله که به‌واسطه سایت‌های اینترنتی انجام می‌دهند نهایت دقت را داشته باشند و به تنهایی در محل‌های قرار حاضر نشوند و در واحد‌های صنفی مورد تأیید نسبت به خرید و فروش خودرو اقدام کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید