• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 3 مهر 1398
کد مطلب : 80911
+
-

کشف 7/1 تن مواد مخدر در 6 ماه

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه: 3700 قاچاقچی و معتاد متجاهر دستگیر شدند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه از کشف یک تن و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در نیمه اول امسال در این استان خبر داد. به گزارش ایسنا «علی شمشیری» با اشاره به رشد 74 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان گفت: در نیمه اول امسال یک تن و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد. به گفته وی، تریاک همچنان در صدر کشفیات مواد مخدر استان قرار دارد، به طوری که از مجموع مواد مخدر کشف شده در استان یک تن و 200 کیلوگرم آن تریاک و بقیه مربوط به سایر مواد مخدر از جمله گراس است.

این مسئول اظهار کرد: همچنین در نیمه اول امسال 37 کیلوگرم ماده مخدر شیشه در استان کشف و طی این مدت نیز یک لابراتوار تولید شیشه در استان منهدم شده است.دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه از انهدام 13 باند مواد مخدر در نیمه اول امسال خبر داد و افزود: همچنین طی این مدت 3هزار و 700 قاچاقچی، خرده‌فروش و معتاد متجاهر و کارتن‌خواب در سطح استان دستگیر شده است. 

شمشیری از اجرای 400 طرح پاک‌سازی مناطق آلوده استان در نیمه اول امسال خبر داد و افزود: این طرح عمدتا در حاشیه شهرها به اجرا درآمده است.  وی همچنین با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: پاک‌سازی محیط‌های اطراف مدارس و مراکز آموزشی در اولویت کار ما قرار دارد و به صورت هفتگی و مستمر و با حساسیت ویژه‌ای این کار دنبال می‌شود.   فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری و جمع‌آوری 155 خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در این شهر خبر داد.  

سرهنگ «حسین براری» اظهار کرد: جمع‌آوری این تعداد خرده‌فروش و معتاد متجاهر در چارچوب طرح ارتقای امنیت اجتماعی انجام گرفت. وی ادامه داد: در این طرح بیش از 2 کیلو انواع مواد مخدر و 3هزار و 500 حبه قرص روانگردان نیز کشف شد. این مسئول در ادامه با اشاره به استقبال مردم از اجرای این طرح گفت: تلاش پلیس برقراری امنیت پایدار در اجتماع است که خوشبختانه مردم کرمانشاه از امنیت موجود رضایت دارند. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید