• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 2 مهر 1398
کد مطلب : 80525
+
-

سفر وزیر نفت سوریه  به پارس جنوبی

خبرخوان
سفر وزیر نفت سوریه  به پارس جنوبی

وزیر نفت و منابع معدنی سوریه با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی و مسئولان عسلویه وارد منطقه پارس جنوبی شد.

 به گزارش تسنیم، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی در مراسم استقبال از «علی سلیمان غانم» و هیات اقتصادی و انرژی سوریه با تاکید بر تقویت همکاری‌های تجاری و اقتصادی با کشورهای دوست اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در انتقال تجارب ارزنده خود در حوزه توسعه برنامه‌های اقتصادی و صنعتی به برادران دینی خود توجه ویژه‌ای دارد. 

«سید پیروز موسوی» تاکید کرد: امیدواریم سفر وزیر نفت و منابع معدنی سوریه و هیات اقتصادی و صنعتی این کشور به منطقه پارس جنوبی بتواند در بازسازی و توسعه صنایع نفت و انرژی کشور سوریه اثرگذار باشد.

بازدید از پالایشگاه‌های گاز، صنایع پتروشیمی و زیرساخت‌های صنعتی و تولیدی پارس جنوبی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر وزیر نفت و منابع معدنی و هیات بلندپایه حوزه نفت و انرژی کشور سوریه به منطقه پارس جنوبی است. در سفر وزیر نفت و منابع معدنی سوریه به عسلویه، رئیس دفتر بازار نفت، مسئولان زمین‌شناسی و منابع طبیعی، پالایش و پخش، شرکت حمل‌ و ‌نقل نفت، پالایشگاه حُمص و مدیر برنامه‌‌ریزی و همکاری‌های بین‌المللی سوریه وی را همراهی می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید