• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 31 شهریور 1398
کد مطلب : 80095
+
-

6 مرگ عجیب در پایتخت


تلفن قاضی کشیک جنایی پایتخت در آخرین جمعه تابستان امسال چندین بار زنگ خورد تا ماجرای مرگ 2زن و 4مرد که به طرز عجیبی جانشان را از دست داده بودند به او مخابره شود.
به گزارش همشهری، گزارش نخستین مرگ ساعت 11:30صبح جمعه به قاضی اعلام شد. قربانی زنی بود 32ساله که برای انجام عمل سزارین به بیمارستانی در تهران رفته و بستری شده بود. او اما پس از عمل به دلایل نامعلومی جانش را از دست داد که با دستور قاضی جنایی، مأموران کلانتری 125یوسف‌آباد راهی بیمارستان شدند تا به تحقیق در این خصوص بپردازند. خانواده وی در تحقیقات از تیم پزشکی شکایت کرده و خواستار پیگیری مرگ عزیزشان شدند. به این ترتیب پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده و با دستور قاضی جنایی به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده شد.
مرگ دومین زن کمی عجیب‌تر بود. او زنی 39ساله بود که سوار بر ماشین خود در اتوبان تهران- ساوه در حرکت بود. ظاهرا این زن در بین راه وارد یکی از جایگاه‌های پمپ بنزین شده و اقدام به سوخت‌گیری کرده بود. همین باعث شد بود مقداری بنزین روی لباسش بریزد. پس از آن زن جوان بی‌خبر از همه جا سوار بر ماشینش شده و کمی جلوتر توقف کرد تا برای خودش چای درست کند اما وقتی کبریت را روشن کرد لباس‌هایش آتش گرفت. رهگذران با دیدن این زن که در شعله‌های آتش می‌سوخت به کمکش رفتند و اورژانس را خبر کردند. زن مصدوم به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل شد اما به‌دلیل شدت سوختگی جانش را از دست داد.
سومین فردی که در پایتخت به عجیب‌ترین شکل ممکن جانش را از دست داد مردی بود 47ساله. گزارش مرگ وی را مأموران کلانتری 107فلسطین به قاضی جنایی اعلام کردند. ظاهرا او در خانه حالش خراب شده و برادرش وی را به بیمارستان رسانده بود. اما به‌دلیل ایست قلبی فوت شده بود. برادرش می‌گفت که او روز حادثه به‌دلیل شدت تشنگی، شربت آبلیموی خنک درست کرده که پس از مصرف آن حالش بد شد و از هوش رفت. با توجه به اینکه مرگ وی مشکوک و عجیب بود قاضی جنایی دستور تحقیق در این خصوص را صادر کرد. در آخرین جمعه تابستان 98، تماس‌ها با قاضی کشیک قتل بیشتر از روزهای دیگر بود. وقتی تلفن او برای بار دیگر زنگ خورد، مامورکلانتری مهرآباد گزارش مرگ عجیب مردی را به قاضی اعلام کرد. چهارمین قربانی مردی بود 68ساله که در ترمینال آزادی هنگام تردد پایش به وسیله‌ای(سنگ یا مانع) برخورد کرده و همین باعث شد تعادلش را از دست بدهد و زمین بخورد. همین اتفاق ساده باعث شد که او به‌دلیل ضربه‌ای که به سرش وارد شده بود دچار خونریزی مغزی شود و جانش را از دست بدهد.
پنجمین حادثه نیز به‌دلیل قصور پزشکی رخ داد. قربانی مردی بود 41ساله و اهل افغانستان. او هنگام عمل جراحی غده هیپوفیز در یکی از کلینیک‌های پایتخت جانش را از دست داد. خانواده وی نیز از تیم پزشکی شکایت کرده و پرونده با دستور قاضی به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده شد.
اما آخرین قربانی جوان 24ساله‌ای بود که او هم به طرز عجیبی به کام مرگ رفت. این پسر جوان در راه پله‌های طبقه هشتم برجی در نیاوران بود که ناگهان تعادلش را از دست داد و از پله‌ها سقوط کرد. همین اتفاق ساده باعث شد که او هم جانش را از دست بدهد که قاضی جنایی دستور تحقیق در این خصوص را صادر کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید