• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 31 شهریور 1398
کد مطلب : 80016
+
-

زوج سارق در هشتگرد به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری سارقان خودرو و لوازم آن و نیز 2 فروشنده مواد مخدر در هشتگرد خبر داد.
«مهدی فضلی‌علیشاه» در گفت‌وگو با فارس گفت: به دنبال شکایات مردم از سرقت خودرو یا اشیای داخل خودرو خود به پلیس شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و با انجام تحقیقات متوجه شدیم بیشتر سرقت‌های انجام‌شده اطراف پارک مادر در هشتگرد رخ می‌دهد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: سارقان با شگردی خاص اقدام به سرقت می‌کردند، به گونه‌ای که سارق با همدستی همسرش، کسانی را که برای تفریح در شب‌های تابستان به پارک مادر می‌آمدند، شناسایی و مبادرت به سرقت خودرو یا اشیای داخل آن می‌کردند.
وی بیان کرد: سارق با همدستی همسرش با داشتن یک سوئیچ خاص می‌توانست قفل تمام خودروهای پراید را به‌راحتی باز کند و تمام وسایل یا خود خودرو را در صورت نداشتن ایمنی لازم به سرقت ببرد که با تلاش پلیس دستگیر شدند.
فضلی‌علیشاه مطرح کرد: 5 دستگاه دوچرخه، 2 هزار متر کابل، 5 دستگاه خودرو و مقادیر زیادی اشیای سرقت‌شده از داخل خودرو در مخفیگاه سارق کشف و ضبط و 4 دستگاه از خودروها وسایل و قطعات آنها به صورت کامل باز و به مالخر فروخته شده بود که مالخر نیز شناسایی شد.

فضلی‌علیشاه همچنین از دستگیری 2 موادفروش در مجموعه پارک مادر خبر داد و اظهار کرد: فروشندگان مواد مخدر بیشتر در محدوده پارک‌ها اقدام به فروش هروئین به جوانان می‌کردند که به دام پلیس افتادند. 118 پک آماده فروش نیز از این 2 نفر کشف شد.
وی از شهروندان خواست دقت لازم را در ایمنی خودروهای خود داشته باشند و از فرزندان خود بیشتر مراقبت کنند تا در دام موادفروشان گرفتار نشوند و اظهار کرد: کسانی که اموالشان در روزهای گذشته به سرقت رفته و موضوع را به پلیس 110 اعلام کردند، نسبت به شناسایی اموال خود به کلانتری 11 هشتگرد مراجعه کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید