• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 31 شهریور 1398
کد مطلب : 79959
+
-

ظرفیت پارکینگ شلمچه و چذابه 2 برابر می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: ظرفیت‌های کمّی و کیفی بسیار خوبی برای تردد زائران در مرز چذابه ایجاد شده است و برای تسهیل تردد زائرانی که با خودروی شخصی به این مرزها مراجعه می‌کنند، 2 برابر شدن ظرفیت پارکینگ‌ها در دستور کار است.

به گزارش ایسنا، «محمد اسلامی» در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مرز ظرفیت‌های بسیار خوبی ایجاد شده است و این ظرفیت‌ها با میزان استفاده از پایانه تناسب دارد. وی با اشاره به خسارات وارد شده به جاده‌های منتهی به مرز چذابه در سیل سال جاری در خوزستان افزود: بهسازی و ترمیم این جاده‌ها در دست انجام است و امیدواریم امسال شاهد تردد روان زائران اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی خوزستان باشیم.

اسلامی بیان کرد: این پایانه مرزی ظرفیت شرایط ایجادشده برای خروج و ورود اتوبوس‌های دربستی به عراق و جابه‌جایی مسافران زائران اربعین حسینی را دارد و از این رو می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. وزیر راه و شهرسازی گفت: متناسب با تصمیم ستاد مرکزی اربعین حسینی که بر اساس آن شهرهای اندیمشک، همدان و کرمانشاه به عنوان پس‌کرانه زائران برگشتی از مرزهای استان ایلام معرفی شده‌اند و با توجه به وسایل حمل و نقل آماده‌شده برای تردد، امیدواریم انتقال زائران به خوبی انجام شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید