• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79789
+
-

بهره‌برداری از ۵۲ طرح عمرانی در محلات

استاندار مرکزی گفت: ۵۲ طرح اقتصادی، عمرانی و خدماتی در شهرستان محلات به بهره‌برداری رسید. به گزارش ایرنا، «سید علی آقازاده» در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها افزود: برای این طرح‌ها ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. وی با اشاره به این‌که ۴۰ طرح عمرانی و ۱۲ طرح اقتصادی در این شهرستان بهره‌برداری شد ادامه داد: امکان بهره‌برداری از این طرح‌ها در هفته دولت ایجاد نشد. استاندار مرکزی بیان کرد: این طرح‌ها زمینه اشتغال ۳۲۷ نفر را فراهم می‌کند. 

وی اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در محلات رشد خوبی دارد و پیش‌بینی می‌شود این سرمایه‌گذاری‌ها سبب رونق اقتصادی این شهرستان شود. آقازاده با اشاره به این‌که محلات تولید‌کننده بزرگ گل در کشور است گفت: یک واحد گلخانه در این شهرستان بهره‌برداری شد. 

وی ادامه داد: یک باب مدرسه خیرساز در آستانه سال تحصیلی جدید با هدف کسب دانش فرزندان این شهرستان به بهره‌برداری رسید. استاندار بیان کرد: این مدرسه با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال ساخته شده که زمین آن توسط خانواده شهید «عطاالله سروش» اهدا شده است. آقازاده اضافه داد: بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی از سد کوچری به محلات با 5300 متر طول، آب سالم این شهرستان را به طور کامل تأمین می‌کند. 

وی با اشاره به برگزاری ستاد مشترک اقتصاد مقاومتی محلات و استان مرکزی افزود: در این ستاد مشکلات سرمایه‌گذاران بررسی و مصوبات خوبی برای حل این مشکلات تصویب شد. استاندار ادامه داد: برخی از مصوبات ستاد که به شکل کامل اجرا نشده با حضور سرمایه‌گذاران مدیران استانی حل شد. وی گفت: این مصوبات زمینه سرمایه‌گذاری در محلات را به منظور شکوفایی اقتصادی این شهرستان فراهم می‌کند. در سفر یک‌روزه استاندار مرکزی به شهرستان محلات طرح آب‌رسانی از کوچری به محلات با اعتبار ۵۳ میلیارد ریال بهره‌برداری شد. 

در این سفر از طرح‌های شهرداری شامل بهره‌برداری از پیست دوچرخه‌سواری، زمین چمن مصنوعی، بلوار آیت‌الله غفاری و سوله دایره موتوری با اعتبار ۶۹میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال بهره‌برداری شد و عملیات اجرایی میدان جمهوری و پارک چمران با اعتبار ۵۴ میلیارد ریال آغاز شد. مدرسه خیرساز ابتدایی پسرانه «عطاالله سروش» با ۹ باب کلاس در ۱۱۸۰ متر‌ مربع زیربنا و اعتبار ساخت ۲۴ میلیارد ریال بهره‌برداری شد. گلخانه گلدان‌های زینتی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 5 نفر به بهره‌برداری رسید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید