• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79674
+
-

برکناری شهردار کوهدشت برای بار دوم

«سجاد طرهانی» شهردار سابق کوهدشت با 5 رای موافق اعضای شورای این شهر دوباره استیضاح و «ایرج فریادی» دوباره به ‌عنوان سرپرست شهرداری کوهدشت معرفی شد. به گزارش تسنیم، شورای شهر کوهدشت 17 شهریور امسال طرهانی شهردار سابق این شهر را با 5 رای موافق اعضا پشت درهای بسته استیضاح و سپس ایرج فریادی را به‌عنوان سرپرست شهرداری کوهدشت معرفی کرد.

شهردار سابق کوهدشت پس از جلسه استیضاح که در شهرداری این شهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره دلایل برکناری‌اش توسط اعضای شورای شهر گفت که زد و بندی با کسی نداشته است. اظهارات شهردار سابق کوهدشت که به صورت کلیپ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، فضای مجازی این شهر را تحت‌الشعاع قرار داد و همان کلیپ کافی بود که شورای شهر کوهدشت نیز در بیانیه‌ای اظهارات شهردار سابق این شهر را در رابطه با دلایل برکناری‌اش رد کند.

اما هنوز از سرپرستی فریادی بر مسند شهرداری این شهر چند روزی سپری نشده ‌بود که کمیته انطباق فرمانداری رای به لغو حکم استیضاح شهردار سابق داد و طرهانی دوباره شهردار کوهدشت و در محل کار خود حاضر شد. از جلوس شهردار سابق بر مسند شهرداری کوهدشت 2روز بیشتر سپری ‌نشده‌ بود که رای کمیته انطباق با واکنش شورای شهر کوهدشت روبه‌رو و او با 5 رای موافق اعضای شورا دوباره استیضاح شد.

رئیس شورای شهر کوهدشت گفت: ایراد کمیته انطباق به جلسه استیضاح تنها منوط به یک ایراد شکلی بود که جلسه استیضاح شهردار سابق باید در زمان دیگری و پس از گذشت چند روز بعد از جلسه طرح سؤال برگزار می‌شد. «رضا میرزایی اصل» ادامه داد: پس از گذشت چند روز، ایراد کمیته انطباق فرمانداری کوهدشت رفع ‌شد و برای همین طرهانی را دوباره استیضاح و مجددا فریادی را به‌ عنوان سرپرست جدید معرفی کردیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید