• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79664
+
-

افزایش کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها

به گفته قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان ۱۳ میلیارد ریال کمک مردمی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها توسط مردم این استان جمع‌آوری شده است که رشد ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته دارد.   

«سهراب روستایی» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: سال گذشته ۹۸۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در استان کرمان جمع‌آوری شد که نشان‌دهنده افزایش مشارکت مردم این استان در این امر خداپسندانه است. 

وی بیان کرد: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها هفتم و هشتم شهریور در پایگاه‌ها و میدان‌های اصلی شهر، مراکز نیکوکاری و میعادگاه‌های نمازجمعه سراسر استان برگزار شد. 

قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز ۱۰ مهرماه در 1۳۰۰ پایگاه در مدارس استان برگزار می‌شود که امیدواریم با حضور پرشور دانش‌آموزان و اولیای دانش‌آموزان همراه باشد. 

روستایی با اشاره به توزیع ۲۰۰ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس استان افزود: این پاکت‌ها مهرماه امسال هم‌زمان با بازگشایی مدارس و قبل از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود. 

وی گفت: هم‌اکنون ۲۰ هزار دانش‌آموز و 4هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند که امیدواریم بتوانیم با مشارکت خوب مردم استان در جشن عاطفه‌ها کمک‌های خوبی به این دانش‌آموزان و دانشجویان ارائه دهیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید