• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79647
+
-

بازار نوشت افزار زیر ذره‌بین بازرسان

معاون فرمانداری کرج: درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور و رعایت نکردن قیمت مصوب و مطابق با نرخ متعارف اقلام، بیشترین تخلفات مشهود بوده است

معاون برنامه‌‌ریزی و توسعه فرمانداری کرج از تشدید نظارت بر بازار عرضه نوشت‌افزار، پوشاک، کیف و کفش در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.
به گزارش مهر، «محمد مجرد» اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس طرح نظارت ویژه بر بازار فروش پوشاک، کیف، کفش و نوشت‌افزار با حضور گشت‌های مشترک ویژه این نهاد نظارتی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است.
وی اضافه کرد: در اجرای این طرح، اصنافی که قیمت مصوب را روی کالاها و اجناس درج نکرده‌اند، تذکر دریافت خواهند کرد.
معاون برنامه‌‌ریزی فرمانداری کرج در ادامه با قدردانی از تلاش‌های بازرسان و ناظران، گفت: نظارت بر بازار بازگشایی مدرسه‌ها تا گذر از شلوغی این بازار ادامه خواهد داشت.
مجرد گفت: به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، گشت‌های بازرسی و نظارت در طول سال و در مناسبت‌های مختلف فعال است.
وی هشدار داد: درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور، رعایت نکردن قیمت مصوب و مطابق با نرخ متعارف اقلام، بیشترین تخلفات مشهود در گشت‌ها بوده است.
معاون برنامه‌‌ریزی فرمانداری کرج با بیان این‌که شهروندان تخلفات مربوط به بازار خرید و فروش کالا و خدمات را با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند، افزود: واحدهای صنفی متخلف جریمه و با آنها طبق قانون برخورد می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید