• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
پنج شنبه 28 شهریور 1398
کد مطلب : 79556
+
-

داربی را دست‌کم بگیریم شکست می‌خوریم

سیدجلال حسینی: کنعانی حقش بود بازی کند و گل بزند

حمید علیپور

کاپیتان پرسپولیس در سومین دیدار سرخپوشان در این فصل با صلاحدید کالدرون نیمکت‌نشین شد تا حضور او در بازی برابر استقلال هم در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. در نبود کاپیتان اول پرسپولیس، کنعانی‌زادگان به‌عنوان جانشین او به میدان رفت و توانست در کنار بازی بسیار خوبی که انجام داد تنها گل سرخپوشان را هم به ثمر برساند. حسینی درخصوص شرایط پرسپولیس و داربی و البته گلزنی کنعانی‌زادگان با همشهری به گفت‌وگو پرداخت.
  در آستانه داربی برد بسیار خوبی را به‌دست آوردید.
بازی بسیار سختی بود. تیم حریف هم آمده بود که به هر طریقی امتیاز بگیرد و به همین دلیل بازی کمی گره خورده بود. اما خوشبختانه توانستیم در این بازی پیروز شویم. قطعا این 3امتیاز در ادامه راه خیلی به ما کمک خواهد کرد.
   خیلی‌ها اعتقاد دارند که پرسپولیس
 به راحتی می‌تواند داربی را پیروز شود.
چه‌کسی این را گفته است؟ اصلا داربی بازی راحتی نیست و اگر بخواهیم تیم حریف را دست‌کم بگیریم خیلی راحت شکست می‌خوریم. اصلا نباید بدون تمرکز بازی کنیم. داربی برای هر دو تیم سخت است و نتیجه‌اش ربطی به نتیجه بازی قبل و بعد ندارد. استقلال تیم بزرگی است و امیدوارم این بازی جذاب و تماشاگرپسند باشد.
   بعد از مدت‌ها در این بازی نیمکت‌نشین شدی.
نظر فنی سرمربی بود که امروز روی نیمکت بنشینم. او سرمربی است و هرچه تصمیم بگیرد درست است و من به آن احترام می‌گذارم. فرقی نمی‌کند من بازی کنم یا شجاع یا حسین؛ مهم نتیجه گرفتن تیم است.
   جالب اینکه جانشین تو ستاره میدان بود و توانست گل بزند.
کنعانی واقعا بازیکن خوبی است و کیفیت بسیار بالایی دارد. او در تیم ملی هم فیکس است و به‌نظرم حقش بود که بازی کند و گل بزند.
   پرسپولیس می‌تواند در این فصل هم مدعی قهرمانی باشد؟
الان اصلا نباید به این مسائل فکر کنیم. پرسپولیس تیم بزرگی است اما تیم‌های دیگر هم به‌راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند و نباید هیچ حریفی را دست‌کم بگیریم. تمام بازی‌ها برای ما حکم فینال را خواهند داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید