• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 27 شهریور 1398
کد مطلب : 79504
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

توجه به حاشیه‌شهر
محله قاسم‌آباد در حاشیه شهر زاهدان به محلی برای دپوی زباله تبدیل شده است. لطفا به معضلات این محل رسیدگی شود.
زین‌العابدین سپاهی از سیستان ‌و بلوچستان

  ضرورت بهسازی جدول‌های شهری
جدول‌ها در برخی مناطق بروجرد قدیمی، فرسوده و نامناسب هستند و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده‌اند. لازم است شهرداری تدابیر ویژه‌ای بیندیشد و در ایام تابستان و قبل از شروع بارندگی‌ها این مشکل را رفع کند.
معظمی از لرستان

  سرعت در زینبیه غربی
خیابان جدید زینبیه غربی از مهدیه تا خیابان فرودگاه نیازمند نظارت پلیس راهور است. برخی از رانندگان این خیابان را با پیست مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول یک اشتباه گرفته‌اند و با چنان سرعتی این مسیر را طی می‌کنند که هیچ یک از ساکنان منطقه جرات عبور از خیابان را ندارند. این خیابان روشنایی مناسب هم ندارد و تاریکی مزید بر علت شده است. از مسئولان خواهشمندیم سرعت‌گیرهایی نصب کنند تا شاید خودروها آهسته‌تر بگذرند.
جمعی از ساکنان منطقه مهدیه از زنجان

   فرونشست زمین
در طول 2 سال اخیر محدوده خیابان امامزاده ابراهیم (ع) چند بار به دلیل حفاری مترو نشست کرده است. به‌تازگی این منطقه دوباره نشست کرده و خیابان مسدود شده است. مشخص نیست مردم این منطقه تا چه زمانی باید خطر نشست خیابان و محدودیت‌های ترافیکی را تحمل کنند و چرا اقدام اساسی برای ترمیم این بخش صورت نمی‌گیرد؟
یکی از اهالی محل از قم

  فاضلاب صنعتی در جنگل
فاضلاب واحدهای فعال در شهرک صنعتی بشل سوادکوه به جنگل‌های اطراف روستای برنجستانک می‌ریزد و فضای آلوده‌ای ایجاد کرده است.
 هنوز برخی واحدها اقدامی برای پیشگیری از ورود فاضلاب به محیط زیست نکرده‌اند. در برخی قسمت‌های جنگل بوی بسیار بد فاضلاب استشمام می‌شود.
حسنی از مازندران

  افزایش فروش مواد مخدر
با آن‌که مدت زیادی از طرح پاک‌سازی خیابان هادی‌آباد و حضور دائمی پلیس در منطقه نمی گذرد، فروش مواد مخدر در این منطقه بسیار زیاد شده است و فروشندگان در خیابان‌ها جولان می‌دهند.
داود هادی‌آبادی از قزوین

این خبر را به اشتراک بگذارید