• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
چهار شنبه 27 شهریور 1398
کد مطلب : 79449
+
-

آکادمی شاهزاده خانم‌ها

ویترین
آکادمی شاهزاده خانم‌ها


«آکادمی شاهزاده‌خانم‌ها» مجموعه‌ای سه‌جلدی و خواندنی با عناوین « دختران کوهستان»، «قصر سنگی» و «خواهران فراموش شده» است.
جلد نخست این مجموعه در قالب 25فصل، روایت زندگی دخترانی است که در یک آکادمی عجیب درس می‌خوانند، اما یک روز خبر می‌رسد که شاهزاده قرار است همسر خود را از میان روستایی انتخاب کند که آکادمی در آن قرار دارد. و همین مسئله دختران را درگیر ماجراهایی می‌کند. در دومین جلد که 24فصل دارد، قهرمان جلد نخست به نام «میری» بر سر دوراهی قرار گرفته و باید بین وفاداری به شاهزاده‌خانم و دوست‌های جدیدش و همینطور عشقی قدیمی و دوستی جدید، یکی را انتخاب کند. او قصد دارد به پایتخت سفر کند؛ سفری که برای همیشه زندگی میری را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.
در جلد سوم که 27فصل دارد، میری که انواع علوم و فنون را آموخته با دوستانش می‌خواهد آکادمی عجیب شاهزاده خانم‌ها را ترک کند و آکادمی شاهزاده ‌خانم‌های خودش را راه بیندازد، اما شاه دستور می‌دهد به مردابی دوردست سفر کند تا 3 عموزاده بازیگوش شاه را تعلیم دهد. در این جلد، میری متوجه می‌شود زندگی دخترها بخشی از یک راز است که کلیدش در دستان اوست.  شنون هیل، نویسنده این مجموعه سه‌جلدی در پایان کتاب که موخره مجموعه «آدکامی شاهزاده‌ خانم‌ها» است، نوشته: «سفرهای من و میری در سال ۲۰۰۳ شروع شد. اکنون بیش از 10 سال از آن تاریخ می‌گذرد. از اینکه داستان را به پایان می‌برم، غمگینم. اگر هوش و الهام‌بخشی ویراستارم، ویکتوریا ولز و شوهرم دین هیل نبود، هرگز این مجموعه نوشته نمی‌شد. برای آفرینش یک کتاب به یک دهکده آرام نیاز بود؛ بنابراین از همه اهالی این دهکده تشکر می‌کنم.» نسرین وکیلی و پارسا مهین‌پور این مجموعه را به فارسی برگردانده‌اند و نشر افق جلد نخست را به بهای 39هزار تومان و جلدهای دوم و سوم را هر یک به قیمت 40هزار تومان منتشر کرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید