• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 27 شهریور 1398
کد مطلب : 79347
+
-

آغاز ساخت ۶ زمین مینی‌فوتبال در فیروزآباد

این سو و آن سوی استان
آغاز ساخت ۶ زمین مینی‌فوتبال در فیروزآباد

با حضور مدیر کل ورزش و جوانان فارس 6 زمین مینی‌فوتبال در روستاهای مختلف فیروزآباد کلنگ‌زنی شد.

 به گزارش مهر، «حیدرعلی کامیاب» مدیر کل ورزش و جوانان فارس که در سفر یک‌روزه به شهرستان فیروزآباد و قیروکارزین در جمع مردم روستای امیرسالار از توابع بخش میمند حضور داشت، ضمن دعوت از خیرین برای حضور فعالانه‌تر در عرصه ورزش افزود: همه ما وظیفه داریم برای کاهش آسیب و مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی از تمام توان خود استفاده کنیم.

وی ورزش را عرصه‌ای مناسب برای مبارزه با ناهنجاری‌ها دانست و گفت: خیرین ورزشی می‌توانند با تقویت حضور خود در ورزش، ضمن ادای فریضه امر به معروف گام بسیار مهمی در راه از بین رفتن منکر در جامعه بردارند.

دبیر شورای عالی ورزش فارس با بیان این‌که در دولت تدبیر و امید اتفاقات بسیار خوبی در عرصه ورزش استان به وقوع پیوسته است افزود: فیروزآباد نیز از قطار توسعه زیرساخت‌های ورزشی عقب نمانده است و امیدواریم در آینده نزدیک، با بهره‌برداری از چند پروژه در حال ساخت در این شهرستان، سرانه ورزش در این بخش از استان به یک متر و حتی فراتر از آن برسد.

کامیاب به حضور و وجود استعدادهای فراوان ورزشی در 2 شهرستان فیروزآباد و قیروکارزین اشاره کرد و گفت: طی چند سال گذشته، 2 سالن ورزشی چندمنظوره در فیروزآباد و بایگان به بهره‌برداری رسیده است و سومین سالن چندمنظوره این شهرستان نیز تا دهه فجر در روستای رودبار افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری خواهد رسید.

 وی افزود: احداث ۵ زمین مینی‌فوتبال در زمین چمن مصنوعی بزرگ در فیروزآباد، جایدشت و میمند هم از اتفاقات خوبی است که طی چند سال اخیر، در حوزه ورزش شهرستان فیروزآباد به وقوع پیوسته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان وقوع اتفاقات را حاصل یک کار تیمی منسجم با هدف مشترک دانست و ضمن تقدیر از حمایت‌های استانداران قبلی و کنونی استان از حوزه ورزش گفت: نماینده عالی دولت در استان با درک صحیح از اهمیت ورزش در توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه و نگاه ویژه خود به دستگاه‌های اجرایی، خواستار جبران عقب‌ماندگی گذشته در حوزه ورزش شده است. کامیاب نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را در این زمینه پراهمیت دانست و گفت: نمایندگان مجلس در تامین اعتبارات لازم برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی نقش مهمی دارند.

 در این سفر کلنگ احداث 6 زمین مینی‌فوتبال در روستای خوید جان، ده برم، سرتل، امیرسالار و مرادآباد از توابع شهرستان فیروزآباد و ۴ روستای ابوعسگر، مزرعه‌پهن، قیر و قلات از توابع شهرستان قیروکارزین نیز به زمین زده شد. هر کدام از این پروژه‌ها در زمینی به مساحت 1۲۵۰ متر‌ مربع و با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی احداث می‌شود و به بهره‌برداری خواهد رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید