• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
دو شنبه 7 اسفند 1396
کد مطلب : 7932
+
-

تذکرات اعضاء

نام عضو، کمیسیون: مجید فراهانی، برنامه و بودجه

تذکر: باید تداوم رویه دوره گذشته در انتصاب مدیران شهرداری به‌عنوان عضو هیأت مدیره شرکت‌ها و سازمان‌های متعدد پایان یابد و اشخاص شایسته‌ای به‌عنوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل انتخاب شوند که مدیر درآمد باشند، نه مدیر هزینه! این مهم با انتخاب افرادی دارای سابقه مدیریت‌های دولتی و شهرداری اتفاق نخواهد افتاد. همچنین طبق قانون به‌کارگیری برخی مدیران شهرداری به‌عنوان عضو هیأت مدیره در بیش از یک شرکت را تذکر می‌دهم چون هیچ فردی نمی‌تواند اصالتا یا به نمایندگی از شخص حقوقی، همزمان در بیش از یک شرکت که تمام یا بخشی از سرمایه آن متعلق به دولت یا نهادها و یا مؤسسات عمومی غیردولتی است به سمت مدیرعامل یا عضو هیأت مدیره انتخاب شود که دراین صورت متخلف علاوه بر استرداد وجوه دریافتی به پرداخت جزای نقدی معادل وجوه مذکور محکوم می‌شود.

 

 

نام عضو، کمیسیون: شهربانو امانی، حمل و نقل و ترافیک

تذکر: کم بودن مسافر توجیه مناسبی برای فعالیت اتوبوس‌های فرسوده درساعات پایانی شب تا اوایل صبح در خطوط بی‌آرتی نیست چون آلایندگی این اتوبوس‌ها بالاست و این مهم باید هر چه سریع‌تر رفع شود. کمبود اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی و بهره‌گیری از اتوبوس‌های فرسوده به‌منظور جبران این کمبود، جایگزین کردن اتوبوس‌های دیزلی با اتوبوس‌های برقی و همچنین عدم‌نصب فیلتر‌های جذب دوده روی این اتوبوس‌ها، باعث افزایش سهم اتوبوس‌های شهرداری تهران در آلوده‌کردن هوای شهر شده است.

 

 

نام عضو، کمیسیون: ابراهیم خلیل‌آبادی، فرهنگی و اجتماعی

تذکر: خواستار رسیدگی به موضوع احداث موزه آثار بانو ایراندخت درودی از سوی شورای شهر هستم. به‌دنبال پیگیری‌های بانوی نقاش و هنرمند کشورمان ایراندخت درودی و باتوجه به کمبود زمان درخواست می‌کنم کار رسیدگی به مجوز واگذاری حق بهره‌برداری از قطعه زمین واقع‌شده در محدوده منطقه 6شهرداری با حفظ حق مالکیت شهرداری تهران برای این مهم صورت گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :