• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
چهار شنبه 27 شهریور 1398
کد مطلب : 79237
+
-

بندرعباس؛ میزبان نمایشگاه بین‌المللی دریایی خاورمیانه

بیست‌ویکمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی دریایی خاورمیانه آذر امسال با هدف توسعه برنامه‌های دریامحور به میزبانی بندرعباس گشایش می‌یابد. 

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کرد: نمایشگاه بین‌المللی دریایی در حوزه ساحلی و فراساحلی، بنادر و دریانوردی، ساخت و تعمیر شناور، صنایع فراساحل و تکنولوژی آب‌های عمیق، صنایع دریایی، ساخت و تامین تجهیزات دریایی، مشاوره و مهندسی، آموزش و تحقیقات، اقتصاد دریا، تکنولوژی‌های دریایی، حمل و نقل دریایی، گردشگری دریایی، شیلات و آبزی‌پروری و سایر صنایع مرتبط برگزار می‌شود. 

 «خلیل قاسمی» افزود: در این نمایشگاه که از 5 تا 8 آذرماه برگزار می‌شود، بیش از ۲۵۰ شرکت‌کننده داخلی و خارجی حضور دارند. 

وی بیان کرد: شناسایی و معرفی فرصت‌های همکاری و سرمایه‌گذاری، ارائه آخرین توانمندی‌ها، فناوری‌ها و دستاوردهای دریایی روز دنیا، شناسایی تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان داخلی برای رفع نیازهای حوزه صنایع دریایی از مهم‌‎ترین اهداف این نمایشگاه است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ادامه داد: برپایی این نمایشگاه که مطابق با آخرین دستاوردهای دریایی روز دنیاست، می‌تواند نقش موثری در شناسایی و گسترش مناسبات تجاری و ایجاد فرصت‌های همکاری و سرمایه‌گذاری بین مراکز صنایع دریایی و دریانوردی و طرف‌های خارجی آن‌ها ایفا کند. 

نمایشگاه بین‌المللی دریایی ایران با حمایت و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی، حمل‌و‌نقل پیشرفته، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، کمیته مشترک بازرگانی ایران و نروژ و دانشگاه آزاد اسلامی و با مشارکت شرکتKTP Group نماینده رسمی و انحصاری شرکت نمایشگاه‌های هامبورگ آلمان و رتردام هلند در ایران برگزار خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید