• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 27 شهریور 1398
کد مطلب : 79221
+
-

مناسب‌سازی معابر خاش برای معلولان

جامعه
مناسب‌سازی معابر خاش برای معلولان

 رئیس اداره بهزیستی خاش سیستان و بلوچستان گفت: ۹۰ درصد از معابر شهر، اداره‌ها و نهادهای این شهرستان برای تردد معلولان، سالمندان و کودکان مناسب‌سازی شده است. 

 «ادریس تمندانی» در گفت‌وگو با ایرنا با تاکید بر لزوم توجه به امور معلولان و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تسهیل در تردد این قشر از جامعه در اداره‌ها و مراکز دانشگاهی بیان کرد: هم‌اینک افزون بر ۶۰ دانشجوی معلول زیرپوشش بهزیستی خاش در مقاطع مختلف دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند. 

وی افزود: خدمت‌رسانی به گروه‌های مختلف دارای معلولیت و توسعه برنامه‌های توانبخشی و توانمندسازی متناسب با نیازهای روز جامعه از مهم‌ترین اولویت‌های بهزیستی است. 

رئیس اداره بهزیستی خاش گفت: مناسب‌سازی معابر برای تردد و عبور و مرور معلولان به عنوان یک حق باید در جامعه با اهمیت تلقی شود.  وی با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده برای مناسب‌سازی محیط دانشگاه‌ها و اداره‌های خاش افزود: کارگروه مناسب‌سازی معابر برای تردد معلولان با حضور معاون عمرانی فرماندار، مسئولان ادارات و مدیران واحدهای دانشگاهی این شهرستان برگزار و مقرر شد اعضای کارگروه اقدامات لازم در این خصوص را در دستور کار قرار دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید