• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 79160
+
-

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در خراسان رضوی

۱۳۷ فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری جدید در خراسان رضوی شناسایی و به منظور جذب سرمایه‌گذاران معرفی شد.  به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی هدف از معرفی فرصت‌های جدید را جلب حضور و نقش‌آفرینی پررنگ‌تر فعالان بخش خصوصی اعلام و بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود بهره‌گیری بهینه از ۱۳۷ فرصت سرمایه‌گذاری شناسایی و معرفی شده در خراسان رضوی نیازمند تحقق ۱۶ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آنهاست. 

«محمدصادق براتی» افزود: بخش دولتی نیز در همین چارچوب موظف به تامین زیرساخت‌ها در محدوده ۱۳۷ فرصت سرمایه‌گذاری شناسایی و معرفی شده استان است. بر این اساس بخش دولتی باید ۳۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کند.  وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در این نقاط طی 2 سال آینده هدف‌گذاری شده است. امیدواریم با تحقق این امر شاهد افزایش مدت ماندگاری مسافران، افزایش شمار گردشگران ورودی و نیز رفاه حال بیشتر مسافران و زائران در خراسان رضوی باشیم. 

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح مثلث اقتصادی و فرهنگی در این استان امید می‌رود چهره خراسان رضوی از منظر گردشگری متحول شود، لذا در ۱۲۰ نقطه خراسان رضوی ۱۳۷ فرصت سرمایه‌گذاری شناسایی و برای حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران مطرح شده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید