• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 79098
+
-

استاندار: ورودی و خروجی شاهو ساماندهی شود

استاندار کرمانشاه گفت: این‌که شهر شاهو فاقد ورودی و خروجی باشد، قابل قبول نیست و ورودی و خروجی این شهر باید اصلاح و ساماندهی شود.
به گزارش ایرنا «هوشنگ بازوند» در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهر شاهو افزود: با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، باید مشکلات ترافیکی و آمار تصادفات کاهش یابد و با اجرای پروژه‌های جدید عمرانی از جمله احداث واریانت این دغدغه مهم مردم برطرف شود.

وی تاکید کرد: معاونت عمرانی استانداری با هماهنگی شورای ترافیک، مشکل ورودی و خروجی شهر شاهو را برطرف کنند.  استاندار کرمانشاه با بیان این‌که مدارس فرسوده شهر شاهو در اولویت بازسازی قرار بگیرند، ادامه داد: تکمیل و تجهیز آتش‌نشانی این شهر را نیز در دستور کار قرار خواهیم داد.  وی اضافه کرد: غار قوری‌قلعه یک نعمت خدادادی است که باید از آن به‌خوبی بهره ببریم. 

بازوند اظهار کرد: با مطالعه و کار کارشناسی زمینه‌ای فراهم شود که درصدی از درآمد غار قوری‌قلعه به شهرداری و دهیاری نزدیک‌ترین محل اختصاص یابد. وی ادامه داد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در چارچوب طرح مشارکتی از درآمد غار سهیم شوند.  استاندار کرمانشاه گفت: اعضای شورای شهر باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشند و زمینه ماندگاری آنها را فراهم کنند. 

بازوند افزود: اعضای شورای شهر در مقابل مردم مسئولند و باید با حمایت از شهرداری و پیشنهاد طرح‌های تحول‌آفرین روند عمران و توسعه شهر را شتاب بخشند.  شهر شاهو از توابع شهرستان روانسر در سال ۱۳۸۷ و پس از تجمیع روستاهای قشلاق و منصورآقایی به عنوان شهر شناخته شد و شهرداری این شهر نیز در سال ۱۳۸۸ تاسیس شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید