• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 7 اسفند 1396
کد مطلب : 7884
+
-

سرنوشت شوم دختربچه گمشده

داخلی
سرنوشت شوم دختربچه گمشده

انتظار برای بازگشت صدف کوچولو، دختربچه 16ماهه‌ای که در مراسم نامزدی خواهرش ناپدید شده بود، ‌پایان خوشی نداشت و به کشف جسد او در خرابه‌ای منجر شد.

به گزارش همشهری، صدف کوچولو آخرین فرزند خانواده بود که 14بهمن امسال درست در شب نامزدی خواهرش در منطقه لار شهرستان هامونی شهرکرد، به طرز مرموزی ناپدید شد. از همان زمان جست‌وجو برای پیدا کردن این کودک شروع شد تا اینکه صبح شنبه پنجم اسفند‌ماه جسدش در خرابه‌ای در نزدیکی خانه‌شان پیدا شد.

دایی این کودک به همشهری گفت: خواهرم 2پسر و 4دختر دارد که فرزند آخرش صدف بود. شب حادثه مراسم نامزدی خواهر صدف بود. مراسم در خانه پدربزرگ صدف که در مجاورت خانه خواهرم بود برگزار شد. وی ادامه داد: ساعت 11شب خواهرم ‌صدف را در خانه‌شان خواباند و با بستن در ورودی و حیاط به خانه کناری که مراسم نامزدی در آنجا بود، رفت. بعد از چند دقیقه از دختر دیگرش خواست تا سری به او بزند. خواهرزاده‌ام که وارد خانه شده بود دید در باز است و خبری از صدف نیست.

از آن شب همه بسیج شدیم و اطراف را گشتیم اما اثری از وی نبود. تا چند روز جست‌وجو‌ها ادامه داشت و حتی عکس او را در فضای مجازی منتشر کردیم. از طرفی خواهرم به‌شدت بی‌تاب بود و هر لحظه منتظر بود تا خبر پیداشدن دخترکوچکش را به او بدهیم تا اینکه امیدهایمان به ناامیدی تبدیل شد و صبح شنبه جسد صدف را پیدا کردند.

آنطور که شنیدیم بچه‌ها در حال بازی در نزدیکی خانه خواهرم بودند که ناگهان توپشان وارد خرابه‌ای می‌شود. بچه‌ها از حصار رد شده و وارد زمین می‌شوند و در آنجا جسد صدف را می‌بینند. وی ادامه داد: امروز (صبح یکشنبه) صدف دفن شد و پزشکی قانونی اعلام کرد که بیش از 7روز از مرگش می‌گذرد. علت مرگ او مشخص نیست و باید منتظر نتیجه پزشکی قانونی باشیم. ضمن اینکه بررسی‌های قضایی و پلیسی در این خصوص ادامه دارد تا معمای مرگ صدف مشخص شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید