• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 25 شهریور 1398
کد مطلب : 78837
+
-

جعفری؛ راسته شال و روسری


اگر خواستار خرید انواع شال و روسری، دستکش، شال گردن، کلاه و نظایر آن با نزدیک‌شدن به فصل سرما هستید باید سری به راسته بازار جعفری واقع در خیابان پانزده خرداد، بازار بزرگ تهران بزنید. راسته جعفری یکی از راسته‌های همیشه شلوغ بازار بزرگ است.

 در این بازار می‌توانید با کمی صبر و حوصله اقلام مورد نیاز خود  را حتی تا نصف قیمت بیرون بازار بخرید و تخفیفی که در فصل حراج و با همراهی بخت و اقبال تا یک‌سوم قیمت افزایش می‌یابد. نکته اصلی تنوع و جور بودن کالا در این راسته بازار است و در مجموع نباید انتظار معجزه و اختلاف قیمتی شدید با بازار بیرون را داشته باشید.

 در فصول سرد سال در این راسته بازار علاوه بر شال و روسری، انواع شال گردن، کلاه، دستکش و... هم فروخته می‌شود و اگر روسری و شال بهاره نیاز ندارید، می‌توانید به بازار جعفری رفته و دستکش‌های چرم و شال‌ و روسری‌های زمستانی را ببینید یا حتی محصولات بهاره برای سال بعد بخرید.

 این راسته و غرفه‌ها و مغازه‌های متعدد آن مملو از شال و روسری و کلاه و دستکش در طرح و شکل‌های مختلف است. علاوه بر آن اجناس این راسته بازار به روز بوده و می‌توان گفت به نوعی جوابگوی هر سلیقه و قدرت خریدی است. با وجود این مراقب باشید تا اجناس چینی و تقلبی را به جای جنس اصل نخرید.

برای خرید از این راسته بازار بهتر است که پول نقد همراه داشته باشید تا قدرت چانه‌زنی شما در خرید اقلام مذکور را در مواجهه با استفاده فروشندگان از شگرد عمده‌فروشی تقویت کند، چرا که برخی اقلام این راسته بازار تک‌فروشی ندارد. خیال مارک‌پوش‌ها هم راحت باشد؛ چراکه در این راسته بازار می‌توانند مارک‌ها و برندهای معروف کالاهای مورد نیاز را تهیه کنند.

با توجه به قرار گرفتن این راسته بازار در محدوده طرح ترافیک و شلوغی آن، بهترین گزینه برای رفت‌وآمد و خرید از این محل، استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند مترو، تاکسی و اتوبوس است.

این خبر را به اشتراک بگذارید