• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 25 شهریور 1398
کد مطلب : 78596
+
-

زنجان آماده استقبال از مهر

ترمیم و بهسازی پل‌های عابر پیاده، بهسازی و زیباسازی معابر و لکه‌گیری و خط‌کشی آسفالت از جمله طرح‌های شهرداری به مناسبت بازگشایی مدارس است

اجرای طرح استقبال از مهر ویژه بازگشایی مدارس توسط امور خدمات شهری زنجان با هدف ایجاد شرایط بهینه و دلپذیر برای دانش‌آموزان از ۲۱ شهریور جاری در این شهر آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت. 

معاون خدمات شهری شهردار زنجان در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار کرد: ترمیم و بهسازی پل‌های عابر پیاده مقابل مدارس، پاکسازی، بهسازی و زیباسازی معابر پیرامون مدارس، لکه‌گیری آسفالت پیاده‌روها و معابر اطراف مدارس، خط‌کشی محل‌های تردد عابران پیاده و خطوط طولی از جمله این اقدامات است. 

غلامحسین احمدی توضیح داد: شهرداری برحسب وظیفه سازمان‌ها و واحدهای تابعه، موارد مربوط به طرح استقبال از مهر را اعلام کرده است. برخی از اقدامات از قبل آغاز شده است و کارهای اختصاصی‌تر نیز طی هفته جاری انجام می‌شود. 

وی افزود: به منظور فراهم کردن آرامش خاطر شهروندان زنجانی به‌ ویژه والدین با همکاری سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان وسایل نقلیه عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس برای جابه‌جایی دانش‌آموزان و دانشجویان تامین شده است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد. 

معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: شهرداری با توجه به وظایف محوله نسبت به زیباسازی و اقدامات لازم تا محدوده اطراف مدارس مبادرت می‌کند و در داخل این فضاها محدودیت‌هایی دارد. 

احمدی خاطرنشان کرد: انجام درخواست اداره کل آموزش و پرورش استان مبنی بر اقداماتی در محوطه مدارس از قبیل آسفالت و موارد دیگر نیازمند تامین اعتبار لازم است. 

وی یادآور شد: شهرداری زنجان هر سال در بودجه پیش‌بینی‌شده تکالیفی را طی سال با توجه موقعیت‌ها مورد توجه قرار می‌دهد که طرح استقبال از مهر نیز از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید