• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
یکشنبه 24 شهریور 1398
کد مطلب : 78563
+
-

یاد مهدی شادمانی در همشهری


 
نزدیک به 2 هفته پس از درگذشت مهدی شادمانی، مراسم یادبود او در موسسه همشهری برگزار شد. در این مراسم که خانواده مهدی هم حضور داشتند، دوستانش از روزهای خوبی که کنار او داشتند، گفتند؛ از روزهایی که مهدی به عنوان خبرنگار در مجله همشهری جوان مشغول به کار شد، مسئول صفحات ورزشی بود، دبیر تحریریه شد، از ورزش نوشت، یادداشت‌ نوشت و ... 
دکتر حسن نمک‌دوست، استاد روزنامه‌نگاری و مسئول آموزش موسسه همشهری پشت تریبون رفت و از آخرین روزی که به همراه دیگر اساتید روزنامه‌نگاری؛ شکرخواه، صدیقی، قاضی‌زاده و فرقانی به ملاقات مهدی رفته بود، گفت: «جالب بود که آن روز وقتی از خانه مهدی بیرون آمدیم همه‌مان حس کردیم که چقدر حالمان خوب است. وقتی مهدی را می‌دیدی اینطور نبود که تحت تاثیر قرار بگیری و غمگین شوی، مهدی حال همه را خوب می‌کرد.» احسان حسینی‌نسب هم از دوستان نزدیک مهدی بود که تا روز آخر کنار او و خانواده‌اش بود. حسینی‌نسب که خودش هم تجربه مبارزه با سرطان را دارد، از امید گفت و از وسعت سرطان. اینکه بیماران سرطانی هیچ امیدی به دیدن فردا ندارند اما نگاه مهدی به این بیماری متفاوت بود و با سرطان بود که خدا را دید. احسان رضایی هم روزهای زیادی را در همشهری جوان کنار مهدی بود. رضایی از مهدی نگفت، از پانته‌آ مجیدی گفت؛ از همسر مهدی که تا روز آخر کنار او بود و با رویی گشاده پذیرای مهمانانش بود. رضایی که پزشک است، از نقش پانته‌آ در روند درمان هم گفت. اینکه او به عنوان حامی، در امیدواری مهدی به بهبودی نقش مهمی داشته است. 
پانته‌آ همسر مهدی هم برای لحظاتی پشت تریبون رفت و از دوستان او تشکر کرد؛ از دوستانی که در این مدت مهدی را تنها نگذاشتند: «اگر حمایت شما دوستان نبود، شاید مهدی خیلی وقت پیش از کنار ما رفته بود.» در پایان این مراسم مدیران موسسه همشهری، ابوالحسن ریاضی مدیر عامل، مهران کرمی مدیر مسئول و شهریار شمس مستوفی از خانواده مهدی شادمانی تقدیر کردند. مجری این مراسم مرتضی کاردر، یکی از دوستان نزدیک مهدی در موسسه همشهری بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید