• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 24 شهریور 1398
کد مطلب : 78351
+
-

راه‌اندازی رشته دندان‌پزشکی در دانشگاه علوم‌پزشکی اسدآباد

معاون آموزش تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم‌پزشکی اسدآباد از راه‌‌اندازی رشته دندان‌پزشکی در این دانشکده خبر داد. 

حمیدرضا عادلی بهروز در گفت‌وگو با فارس از راه‌اندازی سامانه فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشکده علوم‌پزشکی اسدآباد خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه اطلاعات نخستین گروه دانشجویان پس از استقلال این دانشکده ثبت می‌شود. وی اظهار کرد: این دانشجویان آبان سال‌ جاری فارغ‌التحصیل می‌شوند و از طریق این سامانه به اطلاعات موجود دست خواهند یافت. 

معاون آموزش تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم‌پزشکی اسدآباد با بیان این‌که امسال علاوه بر 3 رشته پرستاری، بهداشت و فوریت‌های پزشکی، 4 رشته جدید در سامانه ثبت می‌شود، افزود: در راه‌اندازی این رشته‌ها نهایت تلاش خود را خواهیم کرد. 

عادلی با اشاره به پیگیری راه‌اندازی رشته فناوری اطلاعات سلامت، تغذیه، علوم آزمایشگاهی و بهداشت محیط توضیح داد: در آینده نه چندان دور رشته دندان‌پزشکی را نیز راه‌اندازی خواهیم کرد. 

وی با بیان این‌که در حال حاضر 58 دانشجوی دختر و 78 دانشجوی پسر در این دانشکده تحصیل می‌کنند، گفت: در رشته بهداشت عمومی 60 دانشجوی دختر و 11 دانشجوی پسر هستند. 

معاون آموزش تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم‌پزشکی اسدآباد با اشاره به این‌که در رشته فوریت‌های پزشکی 44 دانشجوی پسر تحصیل می‌کنند، افزود: دانشکده علوم‌پزشکی اسدآباد در سال‌ تحصیلی جدید از مهر امسال آماده پذیرش دانشجویان جدیدالورود خواهد بود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید