• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 23 شهریور 1398
کد مطلب : 78045
+
-

پرداخت ۸۵ درصد طلب گندم کاران

پرداخت ۸۵ درصد طلب گندم کاران

تاکنون ۸۵ درصد بهای گندم خریداری‌شده از کشاورزان زنجانی از سوی بانک کشاورزی این استان پرداخت شده است و ۱۵ درصد باقیمانده نیز به تدریج و پس از طی مراحل لازم پرداخت خواهد شد. 

مدیر ستادی بانک کشاورزی استان زنجان در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: از زمان خرید گندم در سال زراعی جاری تا ۱۶ شهریور امسال 3۵۲۷ میلیارد ریال به حساب گندم‌کاران زنجانی واریز شده است. 

جواد صمدی گفت: طی این مدت ۲۳۹ هزار تن گندم به صورت تضمینی از گندم‌کاران این استان خریداری شده است. وی ادامه داد: ارزش ریالی این میزان گندم خریداری‌شده 4۱۷۳ میلیارد ریال بود که از این میزان بخش زیادی پرداخت شده است. 

مدیر ستادی بانک کشاورزی استان زنجان یادآور شد: طبق اعلام دولت، هر کیلوگرم گندم با نرخ مصوب ۱۷ هزار ریال از کشاورزان خریداری شد و روند خرید تضمینی گندم تا زمانی که گندم‌کاران برای تحویل آن در مراکز خرید تعیین‌شده اقدام کنند، ادامه دارد. 

به گفته صمدی، بهای گندم به محض تامین منابع از طریق دولت و اداره کل غله به حساب گندم‌کاران واریز خواهد شد. 

وی با بیان این‌که از چند سال گذشته بانک کشاورزی عاملیت پرداخت بهای گندم را برعهده دارد، افزود: در سال جاری واریز بهای گندم خریداری‌شده از کشاورزان به‌صورت مرحله‌ای نبوده و ۱۰۰ درصد مبلغ به حساب آنها واریز می‌شود. 

هم‌اکنون ۳۰ شعبه بانک کشاورزی در استان زنجان فعالند و به مراجعه‌کنندگان خدمات‌رسانی می‌کنند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید