• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
چهار شنبه 20 شهریور 1398
کد مطلب : 77893
+
-

با مردم

با مردم







پرداخت حقوق کارگران به نرخ پارسال

پیمانکار کارگران شهرداری منطقه 15حقوق کارگران این ناحیه را به نرخ پارسال یک میلیون و 500هزار تومان می‌پردازد و هر چه اعتراض می‌کنیم فایده‌ای ندارد. از مسئولان تقاضای رسیدگی و برخورد با این پیمانکار را داریم.
دایی از افسریه

 فاصله تولید و مزرعه تا فروش کم شود
اگر مسئولان فاصله تولید و مزرعه تا فروش محصولات کشاورزی وغیرکشاورزی را که اغلب چندبرابر و مسبب گرانی‌های افسارگسیخته می‌شود، کاهش ‌دهند دست‌های ناپاک و چشم‌های پرطمع از اخلال در نظام اقتصادی عاجز خواهند شد.
پورمحمد از مشهد

چه‌کسی مسئول جمع‌آوری معتادان است؟
آیا ارگان یا سازمانی به غیر از نیروی انتظامی مسئول برخورد و جمع‌آوری معتادان است؟ اگر چنین است وارد عمل شود و با همکاری نیروی انتظامی فکری به‌حال معتادان کارتن‌خواب و متجاهر کنند. گناه زن و بچه ما چیست که هر روز با مشاهده صحنه‌های نابهنجار خلق شده توسط این قشر آزار می‌بینند.
علیرضا یوسف‌زاده از تهران

اشتغال از طریق کاریابی‌های خارجی را پیگیری کنند
طبق قانون اساسی ایجاد کار بر عهده مسئولان است و اگر این افراد نتوانستند شغل‌آفرین باشند باید به‌طور جدی پیگیر رایزنی با کاریابی‌های خارج باشند چون این موضوع ربطی به تحریم ندارد.
شهباز سعیدی از کرج

کجای دنیا بابت دریافت پول کارمزد می‌گیرند
برای پرداخت رقم تامین اجتماعی به بانک رفاه در شعبه مرکزی رفته بودم. بابت دریافت پول قبض تامین اجتماعی از من 2هزار تومان کارمزد گرفتند. واقعا در کجای دنیا برای گرفتن پول هم پول می‌گیرند؟ ضمن اینکه در ساعت 11صبح 15باجه بانک بیکار بودند و من تنها مشتری بانک بودم!
مرآتی از تهران

شرایط بسیار سخت بانک‌ها برای پرداخت وام
برای مسکن مهر هشتگرد 50میلیون پول نقد خواسته‌اند، برای همین موضوع، تقاضای وام کرده‌ایم که موافقت هم شده اما 3 کارمند رسمی و استخدامی باید بازپرداخت وام را ضمانت کنند! اولا چقدر کارمند رسمی داریم و چند نفرشان آشنای من هستند که از بین آنها 3 نفر راضی به ضمانت من شوند؟ در ثانی برای وام‌های میلیاردی هم همین قدر وثیقه گرفته‌اند.
سرداری از نظرآباد

کاهش یک خط سواره با اجرای طرح پارکینگ موتور
طرح پارکینگ موتورسیکلت در خیابان جمهوری علاوه بر کاهش یک خط سواره، زمینه‌ساز توقف دوبله یا سوبله خودروها نیز شده که به‌نظر توجیه منطقی و تخصصی ندارد و‌ ای کاش این طرح‌ها براساس نظر کارشناسان و متخصصان انجام شود نه به صرف اجرای یک طرح به هر قیمتی!
کارشناس معماری از تهران

تنها ورودی کمالشهر کشش ترافیک را ندارد
کمالشهر 200هزارنفری تنها یک ورودی به نام شهید بهشتی دارد که با دارا بودن چراغ چند زمانه بخشی از جاده اصلی قزوین – کرج بسته می‌شود تا ماشین‌ها داخل کمالشهر شوند، درحالی‌که ورودی مسجد جامع کمالشهر همواره بسته است.
افشار از کمالشهر کرج

نحوه گزینش و مصاحبه دکتری مستند شود
باتوجه به اینکه نحوه مصاحبه دکتری ph.d واقعا سؤال‌برانگیز است، از وزارت علوم درخواست داریم نحوه گزینش را مستند کند یا نظارت بیشتری بر آن کند. برخی دانشگاه‌ها مثل دانشگاه گیلان واقعا فرمایشی و نمایشی هستند.
مومنی از رشت

زمین خالی در بلوار خلیج‌فارس رها شده
از شهرداری منطقه 18تقاضا داریم فکری برای ساماندهی زمین خالی در انتهای بلوار خلیج‌فارس منطقه بکند که مدت‌هاست به‌حال خود رها شده و زمینه‌ساز حضور اراذل، معتادان، انباشت زباله و... شده است.
کاظمی از اهالی محل

 

این خبر را به اشتراک بگذارید