• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
چهار شنبه 20 شهریور 1398
کد مطلب : 77844
+
-

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کرج

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تعداد قابل توجهی پروژه کوچک و بزرگ نیمه‌تمام در این کلان‌شهر گفت: مدیریت شهری باید در گام نخست این پروژه‌ها را به سرانجام برساند.
به گزارش ایرنا، «اکبر سلیم‌نژاد» اظهار کرد: مدیریت شهری کرج از توان تمام خود برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان استفاده می‌کند.
وی در ادامه به ضرورت ارائه گزارش عملکرد از سوی شهرداری تاکید کرد و گفت: در ارائه عملکرد، علاوه بر اعلام درآمدها، میزان تورم نیز به صورت دقیق ارزیابی شود. سلیم‌نژاد با اشاره به لزوم تعیین تکلیف زمین‌های خط چهار حصار افزود: در حال حاضر حدود ۴۰ هکتار زمین در خط چهار حصار وجود دارد که باید تعیین تکلیف  شود.

وی با بیان این‌که اغلب زمین‌های خط چهار حصار کرج متعلق به شهرداری است و اسناد آن باید به نام مدیریت تغییر کند، یادآور شد: طرح‌های مناسبی برای ساماندهی خط چهار حصار پیش‌بینی شده است که تلاش می‌کنیم قبل از پایان شورای پنجم اجرایی  شوند.
وی با اشاره به وضعیت پروژه بزرگراه شمالی گفت: اقدامات مناسبی در پروژه بزرگراه شمالی انجام شده است و برای به سرانجام رسیدن آن باید بخشی از فشار مالی این پروژه از روی دوش شهرداری کرج برداشته شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید