• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 20 شهریور 1398
کد مطلب : 77817
+
-

12میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای کردستان رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد، بیش از 12 میلیون و 740 هزار لیتر نفت سفید به روستاهای استان ارسال و ذخیره‌سازی شده است. به گزارش ایسنا، «عبدالله گیتی‌منش» در دیدار با فرمانداران شهرستان‌های بیجار و دیواندره اظهار کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن استان، عملیات ارسال و ذخیره‌سازی نفت سفید مورد نیاز خانوارهای استان از ابتدای خرداد آغاز شده و اکنون نیز ادامه دارد.  

وی در ادامه از وجود 27 هزار خانوار نفت سفیدسوز در استان خبر داد و افزود: در جهت ارائه خدمات مطلوب به روستاییان و تحقق حقوق شهروندی عملیات توزیع نفت سفید در روستاهای دیواندره و بیجار الکترونیکی انجام و استفاده از کالابرگ حذف شده است. گیتی‌منش سپس به مباحث کشاورزی این 2 شهرستان و قابلیت‌های صنعتی آنها اشاره و عنوان کرد: در 5 ماه نخست سال جاری در بخش کشاورزی بیجار و دیواندره بیش از 27 میلیون لیتر نفتگاز تامین و توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 16 درصدی همراه بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از اجرای برنامه لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی توسط شهروندان در مجاری عرضه خبر داد و با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های لازم اجرای این طرح در کلیه جایگاهای استان، خواستار همکاری و تعامل فرمانداران با منظقه در جهت فرهنگ‌سازی استفاده از کارت هوشمند سوخت شد.  در ادامه، فرمانداران شهرستان‌های بیجار و دیواندره نیز نظرات و پیشنهاداتی را در رابطه با فعالیت و اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به‌ویژه تامین و توزیع سوخت بخش کشاورزی این شهرستان‌ها، ارسال و ذخیره‌سازی سوخت روستاها، فعالیت مطلوب مجاری عرضه و... بیان کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید