• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
چهار شنبه 20 شهریور 1398
کد مطلب : 77796
+
-

راه‌اندازی ۹۱ مرکز نیکوکاری در بوشهر

راه‌اندازی ۹۱ مرکز نیکوکاری در بوشهر

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت:‌ ۹۱ مرکز نیکوکاری در استان راه‌اندازی شده است.

 به گزارش مهر، «احمد لطفی» در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری امیرالمومنین(ع) روستای نظرآقای شهر سعدآباد اظهارکرد: مردم استان بوشهر همواره در کارهای نیک و کمک به هم‌نوعان تلاش و جدیت بسیاری دارند.
وی با بیان این‌که امروز نود و یکمین مرکز نیکوکاری در استان بوشهر راه‌اندازی شده است خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این مراکز نیکوکاری در محلات مختلف شهرها و روستاها نقش مهمی در کمک به مردم و رفع مشکلات آنها دارد. 

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به نقش مراکز نیکوکاری در محلات مختلف گفت: واگذاری امور مردم به مردم و سرعت بخشیدن ارائه خدمات به نیازمندان از مهم‌ترین اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری است.
وی با اشاره به حمایت ۹۱ مرکز نیکوکاری از بیش از 6 هزار خانوار نیازمند و مددجو در استان بوشهر تاکید کرد: این مراکز به صورت نقدی و غیرنقدی کمک‌هایی به مددجویان ارائه می‌کنند.

 لطفی با اشاره به نقش مراکز نیکوکاری در شناسایی و توانمندسازی نیازمندان هر محله و منطقه اضافه کرد: کمک‌هایی که از طریق مراکز نیکوکاری جمع‌آوری می‌شود صرفاً برای مددجویان کمیته امداد نیست و تمام نیازمندان منطقه را شامل می‌شود.

وی با بیان این‌که کمیته امداد تنها نقش پشتیبانی و نظارت از مراکز نیکوکاری را دارد افزود: با هدف کاهش فقر و رفع نیاز محرومان و هدایت نیازمندان به سمت خودکفایی دنبال افزایش مراکز نیکوکاری هستیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید