• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 20 شهریور 1398
کد مطلب : 77792
+
-

توصیه‌ معاون استاندار به مدیران نفتی استان

در استان
توصیه‌ معاون استاندار به مدیران نفتی استان

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: مدیران نفتی باید خدمات وزارت نفت به حوزه پیرامونی مناطق انرژی را برای مردم بازگو کنند.

 به گزارش ایسنا، «مهرداد ستوده» در نشست با کانون مدیران و متخصصان بومی صنعت نفت استان بوشهر اظهار کرد: این کانون باید در مرحله اول، بیانگر خدمات وزارت نفت باشد و بتواند یک نزدیکی و آشتی مابین وزارت نفت و ساکنان حوزه انرژی ایجاد کند و خواسته‌ها و انتظارات طرفین را تعدیل کند و به یک تعامل منطقی برساند‌. 

وی افزود: گاهی مشاهده می‌شود شرکت‌های تابعه وزارت نفت پروژه‌های خوبی اجرا می‌کنند و در اختیار مردم قرار می‌دهند، ولی آن‌طور که انتظار داریم اطلاع‌رسانی نمی‌شود. اگر مبنا و معیار همه ما قانون و احترام به مردم باشد، در زمینه‌های مختلف اعم از اشتغال، سپردن مسئولیت به جوانان و نخبگان بومی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی محقق خواهد شد. 

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: بعضی از مدیران وزارت نفت شاغل در مناطق پیرامونی خدمات وزارت نفت را برای مردم و ساکنان این مناطق بازگو نمی‌کنند. ستوده خاطرنشان کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود که از تمام سرمایه‌های انسانی شاغل در نفت استفاده شود. 

بعضی مواقع تنگ‌نظری‌ها و عدم مدیریت صحیح اجازه نمی‌دهد که سختی‌ها و تنگناهای وزارت نفت را به مردم معرفی کنیم و همیشه فقط مطالبات مطرح شده است، در صورتی که روش صحیح این است که همان‌طور که در اشتغال و تامین اعتبار مورد نیاز اداره کشور از وزارت نفت مطالبه می‌کنیم، در سختی‌ها، و تحریم‌ها و مشکلات هم کنار این وزارتخانه باشیم و وظیفه تشکل‌ها است که این حلقه مفقوده با همکاری مقامات محلی پیدا و عملیاتی شود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید