• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
چهار شنبه 20 شهریور 1398
کد مطلب : 77784
+
-

پرداخت تسهیلات اشتغال در سمنان

رئیس صندوق کارآفرینی امید استان سمنان با بیان این‌که سازوکار این صندوق حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و کوچک است گفت: هزار فقره تسهیلات اشتغال‌زایی در استان پرداخت ‌شده است. 

به گزارش مهر، «رسول شهرکی» با بیان این‌که در دولت دوازدهم 1502 فقره اشتغال‌زایی به مبلغ ۷۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به متقاضیان در استان پرداخت‌شده است افزود: با توجه به این‌که سازوکار صندوق کارآفرینی امید تقویت اشتغال است تسهیلات این صندوق‌ها صرفاً برای موارد اشتغال پرداخت می‌شود. وی با بیان این‌که در دولت دوازدهم برای وجوه مردمی برابر منابع تسهیلات داده ‌شده است بیان کرد: در این حوزه برای اشتغال 2802 نفر مبلغ ۲۳۶ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت ‌شده است.

رئیس صندوق کارآفرینی امید استان سمنان با بیان این‌که در سفر رئیس جمهوری به استان بیش از ۱۵ هزار نامه مردمی به این صندوق ارجاع شد اضافه کرد: از این تعداد پرونده 3500 نفر مورد بررسی قرار گرفت که تاکنون ۶۰۲ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و ضروری بالای 2 میلیارد تومان پرداخت ‌شده است.

شهرکی با بیان این‌که در نامه‌های سفر دور اول و دوم رئیس جمهوری در مجموع 4112 فقره تسهیلات به مبلغ ۹۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال پرداخت‌شده است بیان کرد: در بحث نامه‌های ضروری که از نمایندگان، فرمانداری و استانداری افراد معرفی می‌شوند در این مدت به ۷۹۲ نفر مبلغ ۴۹ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.
وی با بیان این‌که متقاضیان تسهیلات اشتغال بعد از ثبت‌نام در سایت به این صندوق معرفی می‌شوند افزود: در دولت تدبیر و امید تاکنون 1421 فقره تسهیلات به مبلغ ۷۰ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال پرداخت‌ شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید