• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 20 شهریور 1398
کد مطلب : 77775
+
-

۵۰ میلیارد ریال اعتبار  برای باغ‌موزه دفاع مقدس

استاندار مرکزی گفت: بیش از ۵۰ میلیارد ریال امسال برای انجام عملیات اجرایی باغ‌موزه دفاع مقدس این استان اختصاص یافته است. 

به گزارش ایرنا، «سید علی آقازاده» در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: ۵۰ میلیارد ریال سال گذشته در باغ‌موزه این استان هزینه شد و به همین میزان اعتبار امسال از محل اعتبارات ملی، استانی و اعتبارت برگشتی(اعتباراتی که سایر دستگاه‌ها نتوانسته‌اند جذب کنند) برای این موزه هزینه می‌شود. 

وی ادامه داد: با تلاش سایر دستگاه‌های اجرایی و سپاه روح‌الله استان مرکزی عملیات اجرایی باغ‌موزه دفاع مقدس استان مرکزی با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی در زمینه‌های مختلف محوطه‌سازی، ساختمان و تجهیزات در حال انجام است. 

استاندار مرکزی بیان کرد: عملیات اجرایی بازسازی، بهسازی و مرمت مصلای بیت المقدس اراک نیز که در مدت ۲۰ سال گذشته فعالیت عمرانی در آن انجام نشده از ۶ تا 7 ماه گذشته آغاز شده و تا یک ماه آینده و زمان برگزاری کنگره ۶۲۰۰ شهید پذیرای مردم و خانواده شهدای این استان است. آقازاده افزود: با بهره‌برداری از باغ‌موزه دفاع مقدس استان مرکزی همه اسناد، آثار و اشیای متعلق به شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس استان در داخل استان و خارج از استان جمع‌آوری و در این موزه نگهداری می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید