• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 20 شهریور 1398
کد مطلب : 77761
+
-

فروش فوق‌العاده نوشت‌افزار در قم

رئیس اتاق اصناف استان قم گفت: مجوز فروش فوق‌العاده به اتحادیه خرازان استان قم داده شده است تا به مناسبت آغاز سال تحصیلی، کالا به فروش برسانند، قیمت فروش در فروش فوق‌العاده 5 درصد کمتر از قیمت کف بازار است.

به گزارش فارس، «حسن احمدلو» در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم با اشاره به نمایشگاه آغاز سال تحصیلی در استان قم افزود: این نمایشگاه از 11 شهریور شروع شده و تا 25 شهریور ادامه دارد و کارشناسی کالاهای نمایشگاه نیز به اتحادیه خرازان و کیف و کفش واگذار شد.

وی ادامه داد: استقبال چندانی از ثبت‌نام در نمایشگاه پاییزه استان نشده است و احتمال لغو این نمایشگاه وجود دارد. دلیل این مسأله گرانی کالاهاست و افرادی از خارج از استان قم در این نمایشگاه ثبت ‌نام کردند.

احمدلو شکایت‌محوری را پایه بازرسی اتاق اصناف استان قم دانست و بیان کرد: گشت‌های مشترک این نهاد با دستگاه‌های دیگر به صورت روزانه انجام می‌شود و بازرسان اتاق اصناف استان در نمایشگاه‌های فروش استقرار پیدا می‌کنند.

وی اظهار کرد: در 5 ماه گذشته 11 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی توسط بازرسان اتاق اصناف استان قم انجام و بیش از هزار پرونده تخلف مربوط به واحدهای صنفی برای رسیدگی به تعزیزات استان ارسال شد. بازرسی از انبارها را هم به اتاق اصناف استان قم واگذار کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید