• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 20 شهریور 1398
کد مطلب : 77746
+
-

هیات رئیسه شورای شهر همدان انتخاب شدند

اعضای هیات‌رئیسه سال سوم از دوره پنجم شورای اسلامی شهر همدان با برگزاری انتخابات در چهلمین نشست رسمی صحن شورا مشخص شدند. 

به گزارش ایرنا، در این جلسه که با حضور معاون برنامه‎‌‌ریزی و امور عمرانی فرماندار همدان برگزار شد، کامران گردان با کسب بیشترین آرا برای دومین سال متوالی به‌عنوان رئیس شورا انتخاب شد. 

همچنین حمید بادامی‌نجات به عنوان تنها کاندیدای نایب‌رئیس شورا اعلام آمادگی کرد و او نیز با بیشترین آرا برای دومین سال متوالی انتخاب شد. در ادامه انتخابات هیات‌رئیسه شورای شهر همدان مریم روانبخش، رضوان سلماسی و جواد گیاه‌شناس به ترتیب به عنوان منشی اول، دوم و سوم انتخاب شدند. 

در این نشست، معاون امور عمرانی فرماندار همدان با بیان این‌که همدلی و وفاق در شورای شهر همدان حکم‌فرماست، گفت: در شوراها اختلاف نظر وجود دارد، اما این امر در پیشرفت و ارتقای کارها موثر است. رضا زمانی بیان کرد: مصوبات خوب و راهگشایی در شهر همدان به فرمانداری ارسال می‌شود که امیدواریم این روند ادامه یابد. 

وی با اشاره به تصویب بیش از ۸۰ درصد مصوبات ارسالی شورای شهر همدان به کمیته انطباق فرمانداری توضیح داد: با توجه به این‌که مصوبات خوبی به کمیته انطباق ارسال می‌شود براساس قوانین، بیشتر مصوبات این شورا مورد تأیید این کمیته قرار می‌گیرد. 

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با تأکید بر این‌که کمیته انطباق فرمانداری همدان با حُسن نیت براساس قوانین به مدیریت شهری کمک می‌کند، گفت: این کمیته با هدف خدمات‌دهی بهتر به شهر و شهروندان با مدیریت شهری همکاری خوبی دارد به گونه‌ای که توانسته‌ایم بیشترین مصوبات کمیسیون‌ها را در کمیته انطباق داشته باشیم. 

گردان با اشاره به انسجام و همدلی موجود در شورای پنجم و با بیان این‌که هیچ‌گونه تنشی در شورا نبوده و نیست، افزود: اعضای شورای پنجم همانند گذشته در کنار هم قرار دارند و همه اعضا رئیس و مشاور ما هستند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید