• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
یکشنبه 17 شهریور 1398
کد مطلب : 77445
+
-

زمین‌خواران در ارسنجان ناکام ماندند

فرمانده انتظامی ارسنجان از خلع ید یک فقره زمین‌خواری به میزان ۴۲ هزار متر‌ مربع و به ارزش ۴ میلیارد ریال از اراضی ملی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «محمدعلی فرهادی» اعلام کرد: در اجرای دستور مقام قضایی مبنی بر خلع ید از تصرف اراضی ملی در یکی از روستاهای شهرستان ارسنجان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.  وی ادامه داد: در همین راستا عوامل انتظامی به همراه نماینده اداره محیط‌ زیست به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در پی نقشه‌برداری و استعلام‌های صورت‌گرفته مشخص شد ۴۲ هزار متر‌ مربع از بهترین اراضی ملی توسط چند نفر از اهالی این روستا مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است. فرهادی با بیان این‌که این اراضی پس از رفع تصرف تحویل اداره محیط ‌زیست داده شد اظهار کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این اراضی ملی تصرف‌شده را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی ارسنجان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با زمین‌خواری خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه زمین‌خواری و اطمینان از صحت آن مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید