• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 17 شهریور 1398
کد مطلب : 77422
+
-

موزه دفاع مقدس اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

فرهنگی
موزه دفاع مقدس اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل از افتتاح موزه دفاع مقدس اردبیل همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد. به گزارش تسنیم، «علی واحد» گفت: در حال حاضر، موزه دفاع مقدس اردبیل با پیشرفت مطلوبی ادامه دارد که بهره‌برداری از این موزه همزمان با هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه به عمل آمده است.

وی بیان کرد: آشنایی اقشار مختلف با فرهنگ ایثار و شهادت لازمه اساسی و مهم برای ما است و در این زمینه استفاده از ظرفیت جوانان و قشر فرهیخته جامعه به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی انجام شود تا بتوانیم به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: از جمله فضاهای در نظر گرفته شده برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سالن آمفی‌تئاتر، گالری و موزه است که دست‌نوشته‌ها، وصیت‌نامه شهدا، آثار و وسایل شهدا، آزادگان و جانبازان و تصاویر شهدای استان در آن به نمایش گذاشته می‌شود.

این مسئول بیان کرد: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، 54 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در اردبیل رونمایی می‌شود و در تلاش هستیم برای معرفی شهدای استان به شکل مناسب عمل کنیم و در این زمینه باید برای فضاسازی مناسب شهری و نیز فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه عمل شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید