• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 17 شهریور 1398
کد مطلب : 77410
+
-

هیئت کجا برویم؟

 هیئت رایت العباس(ع)
این هیئت در خیابان چیذر در آستان امامزاده علی اکبر(ع) واقع شده است. مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام «میثم علی‌پناه» و مداحی «محمود کریمی» از ساعت 16 تا 22 برگزار می‌شود. 

 هیئت ریحانه النبی(س) 
مسجد گیاهی در میدان تجریش، یکی از هیئت‌های پرطرفدار جوانان محله است. این هیئت ساعت 21 با سخنرانی حجت‌الاسلام «عباس صراف» و مدیحه سرایی «محمدحسین پویانفر» آغاز می‌شود. 

 هیئت محبان قمر 
ساعت 21 هر شب در شهرک شهید محلاتی، میدان امام‌علی(ع)، ولایت یکم، مراسم عزاداری برقرار است. سخنران حجت‌الاسلام «عظیمی» و مداح کربلایی «روح‌الله‌ باباخانی» و کربلایی «حسین قزوینی» است. 

 هیئت نورالرضا 
مسجدجامع امام صادق(ع) در محله اقدسیه  از اول محرم هر شب پس از نماز مغرب و عشا، سخنرانی و مداحی دارد. ظهر روز تاسوعا و عاشورا پس از اقامه نماز، مراسم عزاداری برگزار می‌شود. 

 هیئت محبان الرضا(ع) 
مراسم سوگواری در این هیئت پس از نمازجماعت مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام «روح‌الامین» و مدیحه‌سرایی «اکبر ریاحی» برگزار می‌شود. این هیئت در خیابان نیاوران، در کوچه زیبا واقع شده است. 

 هیئت بیت‌الزهرا(س) 
در حسینیه سوهانک، هر شب ساعت 18، مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام «ریاضت» و مدیحه‌سرایی «محسن زین‌الدینی» برگزار می‌شود. زیارت عاشورا و زیارت امام‌حسین(ع) از برنامه‌های این هیئت است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید