• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77216
+
-

مدیریت طبل و بلندگو در هیات‌های عزاداری

خبر
مدیریت طبل و بلندگو در هیات‌های عزاداری

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: تعدد طبل و سنج در شهر و استفاده از بلندگوهای متعدد توسط برخی هیات‌های عزاداری باید مدیریت شود. به گزارش ایرنا، سرهنگ «سعید دادگر» بیان کرد: طبل‌ها در عزاداری چالش بزرگی است که باید مدیریت شود. وی توضیح داد: جذب حداکثری در ایام محرم برای شرکت جوانان در برنامه‌های مختلف ضروری است و برای جذب جوانان باید از گفتار و رفتار مناسب استفاده شود. جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: باید فلسفه عزاداری و قیام امام حسین (ع) به درستی برای جوانان تبیین شود تا دشمن نتواند خواست خود را به جامعه و جوانان القا کند. 

سرهنگ دادگر یادآور شد: متاسفانه قمه‌زنی در شهر دیده می‌شود و شاید برخی افراد به دلیل ناآگاهی دست به این کار بزنند غافل از این‌که بازخورد آن چیزی دیگر می‌شود. باید قمه‌زنی را به حداقل برسانیم تا برای دشمن خوراکی فراهم
 نشود. وی ایمنی و امنیت ایستگاه‌های صلواتی را از امور دیگر ذکر کرد که باید مورد توجه قرار گیرد و گفت: برخی هیات‌ها برای تردد وسایل از خودرو استفاده می‌کنند و آن را با چادر می‌پوشانند در حالی که باید شماره خودرو دیده شود و تا حد امکان از وسایل نقلیه در برنامه عزاداری هیات‌ها استفاده نشود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید