• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 13 شهریور 1398
کد مطلب : 76950
+
-

خبر‌های کوتاه

خبر‌های کوتاه
خبر‌های کوتاه


غرامت 4 میلیارد ی به متهمان ترور
محمود صادقی، نماینده تهران با اشاره به حضور وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی درباره ادعای یک متهم ترور دانشمندان هسته ای نوشت: بنابر اظهارات علوی، کارشناسان واجا درباره دخالت متهمان در ترورها اختلاف‌ داشته‌اند که پس از بررسی‌ کارشناسی معاون حفاظت واجا عدم انتساب اتهام به آنها محرز شده است. به‌گفته‌ او، متهمان ۵۳ نفر بوده‌اند و پس از احراز بی‌گناهی آنها ۴میلیارد تومان بابت جبران خسارت به آنها پرداخت شده است.صادقی افزود: طبق گفته وزیر اطلاعات، مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان بابت جبران خسارت به مازیار ابراهیمی پرداخت شده است.(ایرنا)

سفر ظریف به اجلاس اقیانوس هند
وزیر امورخارجه کشورمان کمتر از 24ساعت پس از پایان سفر روسیه، عصر دیروز عازم بنگلادش شد. به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف درباره اهداف این سفر گفت که در جریان سفر به بنگلادش در مجمع کشورهای حاشیه اقیانوس هند سخنرانی خواهد کرد. ظریف پس از پایان سفر به بنگلادش راهی جاکارتا پایتخت اندونزی خواهد شد.

مأموریت دیده نشده ارتش
فرمانده کل ارتش روز گذشته در آیین تقدیر از رزمندگان ارتش که در ماموریت‌های اخیر اطلاعاتی و عملیاتی حوزه‌های پدافند هوایی، دریایی، هوایی و زمینی تأثیرگذار بودند، با اشاره به نقش ارتش در سرنگونی پهپاد آمریکایی گفت: بنا به یک مصلحت بالاتری این کار بزرگ هیچ جا گفته نشد، در هیچ رسانه‌ای هم آنطور که باید و شاید انعکاس پیدا نکرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید