• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 13 شهریور 1398
کد مطلب : 76867
+
-

آخرین مهلت ارسال شناسه قبوض برق


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: 80 درصد شناسه قبوض مشترکان البرزی جمع‌آوری شده است.
«بهنام بیات» در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص طرح حذف قبوض کاغذی در استان توضیح داد: از ابتدای مهرماه قبوض کاغذی برق جمع‌آوری و صورت‌حساب‌ها به صورت پیامکی و الکترونیکی صادر می‌شود.
وی ادامه داد: مشترکان البرزی تا 15 شهریور مهلت دارند شماره شناسه قبوض خود را از طریق شماره 50001521 و 20001521 پیامک کنند و یا با تماس با سامانه 121 شناسه قبض خود را تلفنی اعلام کنند.
این مسئول توضیح داد: البته مشترکان با تماس با اداره برق منطقه خود نیز می‌توانند شناسه قبوض خود را به کارشناسان اعلام کنند.
وی با اشاره به طرح جهادی جمع‌آوری اطلاعات تلفن همراه مشترکان اضافه کرد: در این طرح نیروهای شرکت برق استان منزل به منزل به سراغ مشترکان رفته و نسبت به جمع‌آوری شماره شناسه قبوض آنها اقدام می‌کردند.

مدیرعامل شرکت برق البرز بیان کرد: تاکنون بیش از 80 درصد شناسه قبوض مشترکان استان جمع‌آوری شده است.
بیات در ادامه با اشاره این‌که ممکن است مردم در برخی موارد به قبوض کاغذی خود نیاز پیدا کنند، اظهار کرد: در فرایند ثبت‌نام، خرید و فروش خانه و... ممکن است مردم ملزم به ارائه قبض کاغذی برق باشند که در این شرایط می‌توانند به سایت شرکت برق استان مراجعه و قبض خود را پرینت بگیرند و یا با مراجعه به اولین دفتر پیشخوان در این خصوص اقدام کنند.
وی گفت: مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت برق استان از جزئیات قبوض خود نیز مطلع شوند و شاخص هزینه‌های برق مصرفی خود را رصد کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید