• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 13 شهریور 1398
کد مطلب : 76730
+
-

باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر در جیرفت منهدم شد

ماموران نیروی انتظامی، یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر را در اسفندقه جیرفت منهدم، و بیش از ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند. 

فرمانده انتظامی جیرفت در گفت‌و‌گو با ایرنا از دستگیری اعضای باند خانوادگی قاچاق موادمخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با گسترش چتر اطلاعاتی، باند قاچاق مواد مخدری را که در پوشش مسافرت خانوادگی در حال انتقال یک محموله تریاک بودند، شناسایی و دستگیر کرد.  سرهنگ «رضا محمدرضایی» افزود: طبق عملیات شناسایی و رصد اطلاعاتی، این محموله با استفاده از ۲ دستگاه خودرو سواری پژو و سمند، از استان‌های مرزی بارگیری و در حال انتقال به مرکز کشور بود. 

وی گفت: این باند 4 نفره به قصد فریب ایستگاه‌های بازرسی و ماموران پلیس در پوشش خانواده متشکل از 3 نفر مرد و یک خانم در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند که با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر، در بخش اسفندقه جیرفت شناسایی شدند و تحت تعقیب قرار گرفتند. 

سرهنگ محمدرضایی گفت: در یک عملیات هماهنگ متشکل از تیم‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان امداد، پلیس امنیت عمومی و پاسگاه اسفندقه در محور مواصلاتی جیرفت - اسفندقه با یک تعقیب و گریز در نهایت هر ۲ خودرو مجبور به توقف شدند که خودرو سمند به رانندگی یک نفر مرد همراه با سرنشین زن و خودرو پژو با 2 سرنشین مرد متوقف شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید