• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد مطلب : 76579
+
-

اسیدپاشی در پارک


دختر14ساله که با پسر موردعلاقه‌اش به پارکی در پایتخت رفته بود فکرش را نمی‌کرد که 2جوان اسید پاش نقشه هولناکی در سردارند.
به گزارش همشهری، عصر شنبه هفته گذشته دختری 14ساله همراه پسر مورد علاقه‌اش به پارکی در جنوب تهران رفتند. آنها مدتی قبل در همان پارک با یکدیگر آشنا شده بودند و آن روز روی نیمکت نشسته و در حال صحبت بودند که همان لحظه 2نفر از دوستان پسر جوان سر رسیدند و کمی بعد همگی تصمیم گرفتند از پارک خارج شوند. در همین هنگام اما 2جوان ناشناس که یک ظرف در دستشان بود وارد پارک شدند و با آن آنها درگیر شده و محتوای ظرف را که اسید بود به روی دختر و پسر پاشیدند و فرار کردند.
رهگذران با شنیدن صدای فریاد این دختر و پسر به کمک‌شان رفتند و به روی آنها که از شدت سوختگی به‌خود می‌پیچیدند آب ریختند و همزمان اورژانس رسید و آنها به بیمارستان سوانح و سوختگی انتقال یافتند. پس از آن گزارش این حادثه به پلیس اعلام شد و مأموران برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند. شاهدان حادثه دوستان جوان بودند که می‌گفتند 2فرد ناشناس با یک ظرف اسید به سمت آنها هجوم بردند و این حادثه تلخ را برای دوستشان و دختر موردعلاقه او رقم زدند. یکی از آنها گفت: پسر جوان بچه‌محل ماست. وقتی او را به همراه دختر موردعلاقه‌اش در پارک دیدیم، به طرفشان رفتیم و سرگرم صحبت شدیم. پس از دقایقی دختر نوجوان از جایش بلند شد و گفت باید به خانه برود. به این ترتیب راه افتادیم تا از پارک خارج شویم. وی ادامه داد: همان لحظه بود که 2جوان اسید پاش درحالی‌که ظرفی در دستشان بود به ما اعتراض کردند که چرا چپ چپ نگاهشان می‌کنیم. به آنها گفتیم که ما این کار را نکردیم اما آنها با ما درگیر شدند. وقتی دخترنوجوان و دوستمان به ما رسیدند 2جوان ناشناس اسید را به سمت آنها پاشیدند و فرار کردند.
با انجام تحقیقات اولیه، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران فرستاده شد.با دستور قاضی احسان زمانی گروهی از مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران مأمور رسیدگی به این پرونده شدند و با انجام بررسی‌ها مشخص شد که دختر نوجوان دچار 5درصد سوختگی و پسرموردعلاقه‌اش دچار 10درصد سوختگی شده‌ که همچنان تحت درمان قرار دارند. از سوی دیگر جست و جو برای شناسایی 2 اسیدپاش فراری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی تهران ادامه دارد تا انگیزه اصلی آنها از این اقدام هولناک مشخص شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید