• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 3 اسفند 1396
کد مطلب : 7630
+
-

رئیس ایفلا؛ مهمان ویژه هشتادمین سالگرد تأسیس کتابخانه ملی

گلوریا پرز سالمرون، رئیس فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و مؤسسات کتابداری (ایفلا) به دعوت سازمان اسناد و کتابخانه ملی برای حضور در ویژه‌برنامه هشتادمین سال تاسیس آن پاسخ مثبت داد.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی هفته بزرگداشت هشتادمین سالگرد تاسیس کتابخانه ملی ایران، مظفر پاسدارشیرازی دبیر این برنامه‌ها با اعلام این خبر گفت: « این نخستین‌بار است که رئیس ایفلا به ایران سفر می‌کند و از کتابخانه ملی کشورمان دیدن می‌کند. به همین منظور سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برنامه‌های ویژه‌ای برای زمان حضور او در ایران تدارک دیده است. »

پاسدار شیرازی افزود: «نشست‌های تخصصی کتابداری، انعقاد تفاهمنامه همکاری و بازدید ویژه از مراکز تخصصی کتابداری و آرشیوی ایران ازجمله برنامه‌هایی است که به مناسبت حضور رئیس ایفلا در تهران تدارک دیده شده است.»

هفته بزرگداشت هشتادمین سالگرد تاسیس کتابخانه ملی ایران از پنجم تا یازدهم اسفندماه برگزار خواهد شد. در این هفته نشست‌ها و ویژه برنامه‌هایی درباره کتابخانه ملی برگزار می‌شود. همچنین  از مجموعه نسخ خطی تازه خریداری شده سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، تمبر یادبود این مراسم و مجموعه کتاب‌های تازه منتشر شده به مناسبت هشتادمین سال تاسیس کتابخانه رونمایی خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید