• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 11 شهریور 1398
کد مطلب : 76204
+
-

تجهیز مدارس دشتستان به سامانه سرمایشی

در استان
تجهیز مدارس دشتستان به سامانه سرمایشی

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های آموزشی و رفاهی مدارس گفت: بر اساس برنامه‌ریزی، تمامی مدارس شهرستان دشتستان به سامانه سرمایشی مجهز می‌شود.

 به گزارش تسنیم، «محمدباقر سعادت» در جلسه هم‌اندیشی و بررسی مشکلات مدارس آب‌پخش، شبانکاره و سعدآباد، با تاکید بر مقابله با تحریم‌های ظالمانه آمریکا و متحدانش اظهار کرد: ایران اسلامی در مقابل تحریم‌های آمریکا و متحدانش کوتاه نمی‌آید و سران سه قوه نیز با رهنمودهای مقام معظم رهبری جلسات پی‌درپی برای مطرح کردن مشکلات ملت و چاره‌اندیشی برای آنها برگزار می‌کنند.

وی اوضاع اقتصادی کنونی کشور را سخت و دشوار دانست و اظهار کرد: در این دولت کارها و فعالیت‌هایی بسیار خوب و ارزشمندی با وجود تنگناهای موجود انجام شده است، به صورتی که در هفته دولت 800 میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر افتتاح و 1550 میلیارد تومان پروژه کلنگ‌زنی شد.

 نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی هزینه‌‌های پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی دشتستان در هفته دولت را 330 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ایرانیان با صبوری و توکل بر خداوند متعال با وجود تحریم‌ها توانستند چنین کار‌های بزرگی را در کشور انجام دهند.

سعادت راز ماندگاری امام حسین(ع) در بین تشیع و مسلمانان را عدالتش دانست و بیان کرد: عدالت در گفتار، کردار و رفتار بسیار مهم است. اگر می‌خواهید به عنوان رهرو آن حضرت ماندگار شوید، باید در گفتار، کردار و رفتار عدالت را پیشه کار خود قرار دهید. وی با بیان این‌که دلیل کاستی‌ها و اکثر مشکلات کمبود بودجه کشور است خاطرنشان کرد: با این حال، نمایندگان استان و مسئولان آموزش و پرورش تلاش کرده‌اند که اعتبارات قابل توجهی برای رفاه حال دانش‌آموزان و فرهنگیان در نظر بگیرند.

سعادت بیان کرد: تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته‌ام که در کلاس‌های مقاطع مختلف تحصیلی دشتستان، آن هم در شرایط کنونی و فشارهای اقتصادی، تمامی مدارسی که فاقد کولر هستند مجهز شوند تا دانش‌آموزان در رفاه و آسایش به تحصیل خود ادامه دهند.

وی افزود: رسالتی که خداوند به عهده پیامبران گذاشت تا مردم را هدایت و راهنمایی کنند اکنون به دوش معلمان و فرهنگیان است تا آینده‌سازان این کشور را پرورش و آموزش دهند. این مسئولیت بار سنگینی است که خداوند نخست بر دوش پیامبران و بعد بر دوش معلمان دلسوز نهاده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید